sex and the city - feest.

Ik heb binnenkort een feest in het thema Sex And The City, mijn beste vriend word 18.
Maar het probleem voor mij is, dat ik niet op hakken kan lopen.

iemand ideetjes?

oefenen!

En neem hakken met bijvoorbeeld een sleehak, of met een bandje voor zodat ze stevig zitten!

En ballerina’s ? I mean, chanel enzo hebben ook niet alleen maar hakken, marc jacobs ook niet, dus dat kan ook best ‘sex in the city’ zijn!

Je kunt inderdaad ook gewoon leuke ballerinas aan doen! Als je dan de rest van je outfit helemaal ‘sex and the city’ hebt is het toch ook top!?
En anders zit er niks anders op dan te oefenen tot je er blaren van krijgt…

Ballerina’s ja!

Leuk cocktailjurkje, balerina’s eronder - of toch minihakjes (maar dan niet van die te lage pumps haha) - en je haar mooi, evenals je makeup. Helemaal leuk!

Beautygloss.nl heeft onlangs een filmpje gemaakt over hakken en hoe je erop moet lopen. Misschien kun je daar iets uit leren?
En als het niet gaat op balerina’s (:

in SATC dragen ze voornamelijk hakken ja, en dat is ook wel erg mooi, dus ik zou zeggen oefenen.
wil het echt niet lukken, dan kan je altijd leuke boho sandalen aandoen met een luchtig jurkje, of veterschoentjes. ook leuk.

Wat een leuk thema :grinning:
Idd, ik zou ballerina’s doen!

je kunt ook heel snel op hakken leren lopen, moet je even op beautygloss.nl kijken daar heeft mascha een filmpje erover gepost.

doe dan muiltjes ofzoiets?

Jimmy Choo ballerina’s met studds! Gewoon van die fake kopen bij h&m :slightly_smiling_face:

En een enorme broche! Het liefst een bloem.