Sessie verlopen?

Krijgen jullie dit bericht ook?
Echt ontzettend irritant. Bij elke post die ik wil plaatsen krijg ik het.
(Ook bij deze)

Opnieuw inloggen werkt helaas niet. Eerst kreeg ik te horen dat mijn wachtwoord fout was (ik had het opgeslagen) en na 5 keer inloggen werkte het eindelijk. Nu moet ik soms wel 6-7 keer klikken op ‘bevestigen’ voor mijn post er eindelijk staat

Ja ik ook! Het werkt bij mij als ik het bericht kopieer, de pagina refresh en het dan plaats.

dan heb je die pagina te lang open laten staan en zijn er in die tussentijd nieuwe berichten gekomen. DAN heb ik het ook. Anders nooit. gewoon pagina vernieuwen werkt bij mij of nog een keer op verzenden klikken.

ik ook :slightly_smiling_face:

Nee ik heb het altijd, ook als ik binnen 2 seconden iets post. (Had het eens geprobeerd).
En dan nog, dit kregen we eerst nooit. Nogal storend als je een lang bericht wil plaatsen en elke keer op vernieuwen moet drukken.

Ik heb het ook

Girlscene is weer eens bezig.

ja heb niets gezegd… haha.
want als ik even weg ga en DAN wat probeer te posten, had ik het ook. Maar wat er nu aan de hand is… dat is echt een verhaal apart haha.

Ik vind het best cool hoe dit forum pas net nieuw is en de eerste fout is alweer begonnen :"D

Ja, de hele tijd… heel vervelend

nog nooit gehad…

Ik heb het opeens niet meer…

ik hoop dat er zo snel mogelijk wat aan gedaan kan worden want het is echt irritant…

Dit word zo vervelend… :rage:

Ik ken echt geen enkele site die zo snel weer een fout heeft als Girlscene. Op zich is dat ook wel weer bewonderenswaardig.

Oke nee, het is fucking irritant.

Had ik ook dafuq

Ja ik heb het ook, echt heel irritant…

Ik heb het ook.

Nu het toch over Girlscene gaat. Wanneer wordt de hele site vernieuwd? Zijn ze er uberhaupt nog wel mee bezig?

Nee sorry. Momenteel is nieuwe beautyproducten testen en bonbons eten en naar parijs vliegen iets belangrijker!