Serious Request 2011

http://www.stichtingmilieunet.nl/andersbekekenblog/wp-content/uploads/2009/12/Serious-Request-2009.jpg

Yay, Serious Request is weer begonnen! Dit jaar wordt er geld ingezameld voor moeders in oorlogslanden.

Hier kunnen jullie alles plaatsen over het glazen huis, inzamelingsacties, programma’s die met Serious Request te maken hebben etc. etc. Zelf volg ik het ieder jaar en ik ben dan ook echt benieuwd welk bedrag ze dit jaar bij elkaar kunnen sprokkelen.

Ik heb er zin in :grinning:
En ook weer 3 leuke DJ’s dit jaar!

vind het heel erg jammer dan Giel Beelen er niet mee bij is

Heb er zin iiiin! En het glazen huis staat ook nog eens in Leiden! Waar ik woon.

Ik woon ook in leiden! JaaJ! ^^

vind het glazen huis wel gezellig, heb er verder niet zoveel mee

Onze tv staat dag en nacht aan voor Serious Request, haha. (: Ik kijk er naar uit.

Ik baal er nog steeds van dat ik vorig jaar, toen hij in Eindhoven stond (vlakbij waar ik woon dus) ik er niet heen ben kunnen gaan vanwege mijn toetsweek… blegh. En Leiden is nou ook niet bepaald om de hoek, haha.
Dan maar via de tv volgen.

Ik heb er echt helemaal niks mee, haha.

Radio kijken is gewoon zo leuk! Maar meer dan omdat er onverwachts mensen kunnen binnen komen of mensen die bij die brievenbus staan met rare dingen en vooral dronken mensen. het glazen huis staat bij mij in elk geval altijd aan, en vaak sms ik ook een paar keer per dag er heen. Nu die in Leiden staat ga ik er misschien ook wel een keertje heen, woon vlakbij Leiden.

Echt leuk, vooral omdat ik in Leiden woon! Ik ga er zeker een paar keer kijken.

Ik was er toen wel (ik woon daar ook vlakbij), was echt super druk en zag niet veel, maar wel leuk om een keer te zien.

jaa super nice!

Ik vind dat altijd zo’n gezellig. Bij ons staat de hele week de tv en radio aan;p
Zin innnn!

Vorig jaar in Eindhoven was echt leuk! Hello van Martin Solveig was toen écht het liedje!

Ja leuk! Heb er ook heel veel zin in!
Ga er al jaren heen, en het is vooral leuk om er midden in de nacht te zijn, niet zo druk rond het huis, maar wat een sfeer!

Het begint 18 december en eindigt de 24e…

Best wel balen. Het is dan nog geen kerstvakantie, dus kan ik het bijna niet kijken…

Ik ga zondag hiervoor naar Leiden (ruim 2 uur enkele reis) voor Snow Patrol.
Zin in!