Serious, or just a flirt?

Hoi,
dit is weer zo’n eeuwig jongens/meisjes probleem.
Niet te geloven dat ik er ooit zo een zou maken, normaal snap ik nooit dat meisjes niet zomaar op een jongen afstappen om te vragen of hij haar leuk vindt. Maargoed.

Mijn probleem;
Ik had vandaag afgesproken met een leuke jongen, hij wou graag afspreken om een ijsje te eten. Leuk toch? Ja dat vond ik ook, en toen eh hadden we gezoend en we smsten een beetje. Maar ik weet niet echt of het serieus is of niet? Ik weet niet echt hoe je dat kan merken, ook niet echt aan hoe hij doet op msn of smsjes, want hij reageert niet op mijn smsjes ( HIj is werken maar ik neem aan dat ie allang klaar is) en op msn staat ie op afwezig. Ik weet dus niet of ie me echt leuk vond of… ?

Weet iemand hoe ik daar achter kan komen?

Vragen :]

Jaa… dat kan. Maar ik wil de iets minder directe manier, anders kom ik misschien zo wanhopig over van; ik wil een relatie ofzo. o.O
Niet dat ik nu je probeer te kritiseren ofzo hoor!

Idd vragen.
Misschien heeft hij het nou gewoon druk.

beetje afwachten?
voor zolang het gewoon een flirt blijft is het leuk
en als het serieuzer wordt merk je t vanzelf
succes !

dat had ik ook.
ik heb ook hele tijd met hem zitten msnen en smsen.
en op een gegeven moment, zei ik gewoon: eigenlijk vind ik je wel leuk. jij mij ook? (:

Ja ik zou eerst gewoon beetje afwachten, hoe moeilijk het ook is.
en dan na een paar dagen zeggen dat je hem leuk vind bla bla, en dan als hij zegt dat ie jou ook leuk vind dan paar weekjes (of dagen) later vragen of het serieus tussen jullie is. :stuck_out_tongue:

succes. :grinning:

Waarom moet het gelijk serieus?
Neem de tijd ervoor en leer elkaar een beetje kennen, flirten /daten zelf is ook leuk zonder dat er écht iets uit komt? Succes!

vraag of het eenmalig was of niet
iig dat had ik gedaan
maar ik snap 't wel als je dat niet durft