Serieuse Hulp Nodig. Girls met ervaring graag:P

-

het is inderdaad duidelijk dat hij je jaloers wil maken, ik denk niet op ingaan, en veel afleiding zoeken enz. vooral niet terug gaan en opingaan , blijf bij je mening. Ga leuke dingen doen met je vriendinnen, en praat erover

Komt me bekend voor, ik denk dat hij je mist, maar hij laat dat om n andere manier zien, ik denk dat het een jongen met n grote bek is maar toch n klein hartje heeft, kan dat kloppen?
ik denk dat je met hem moet praten, en hem moet vertellen dat je gewoon vrienden met hem wilt blijven! (:
succes!

en ohja,dat van dat hyves bekijken enzo, dat heb ik ook.
op het begin zal het moeilijk zijn en zal je blijven kijken, maar dat gaat vanzelf weer over (:

Niks meer toe te voegen aan de meiden hierboven,
ze hebben helemaal gelijk.

dat op hyves kijken had ik ook, gewoon om te kijken met wie hij allemaal omging en wat hij deed, omdat ik hem natuurlijk niet meer zelf sprak dus dan maar via hyves te weten komen. dat gaat vanzelf over, alleen bij mij duurde het meer dan een jaar >.< (terwijl we niet eens echt iets hadden). maargoed je hebt hier niet zoveel aan, dus een upje voor jou.

get over it. seriously. als je denkt dat het beter is als het uit is… hij kan het niet aan om vrienden te blijven, dat blijkt uit zijn gedrag. ga je bezig houden met nuttige dingen (school, werk) of met vriendinnen. het is zeker niet makkelijk om over een jongen heen te komen, maar het lukt je wel als je er moeite voor doet.

Je wilt hem niet terug, je denkt dat het beter is dat het uit is, maar je wilt wel zijn aandacht en wacht steeds op hem op msn?
Dat is wel wat tegenstrijdig.
Maar als je echt niks meer voor hem voelt en het dus alleen vriendschappelijk bedoeld is, zou ik hem opbellen om er gewoon eens goed over te praten. Leg hem uit dat je het moeilijk vind dat hij jou jaloers maakt, en vraag of hij er nog open voor staat om vrienden te blijven.

bedoel je niet een grote bek + groot hart?

Dat je altijd nog op zijn hyves kijkt is doodnormaal. En hij, hij probeert jou volgens mij een beetje jaloers te krijgen, hij wil je terug, maar jij hebt het uitgemaakt! Gewoon bij je stampunt blijven, vrienden klaar. Hij komt er vanzelf wel achter dat hij zo al helemaal geen vrienden met je maakt :wink:

nee dat bedoelt ze niet denk ik :stuck_out_tongue: tis namelijk een soort uitdrukking, grote mond maar een klein hartje. maar dat betekent dus dat iemand wel stoer doet en een grote bek heeft maar van binnen heel lief is en om mensen geeft. weet niet waarom het een klein hartje is eigenlijk xD snapte het zelf vroeger ook niet…

Ja, ik weet die uitdrukking. Toch dacht ik dat je t andere bedoelde XD. Idd best raar…

Zodra je bij hem bent weet je dat je helemaal genoeg van hem hebt.
Maar als hij niet in de buurt is, is het vreemd om niet meer alles van hem te weten, en hem dagelijks te spreken. Het is een grote stap om van dagelijks contact naar geen contact te gaan.
Als het bekijken van zijn hyves je rust geeft, moet je dat vooral blijven doen, na verloop van tijd wordt dit toch minder.
En verder wil je ik adviseren om niet te veel van zijn aandacht te vragen. Zo laat je je zwakte voor hem zien, terwijl je niet bij hem terug wilt. Dat kan voor jou en voor hem ongemakkelijk zijn.

And last: Probeer geen vrienden te zijn. Dat lukt niet. Als jullie werkelijk vrienden kúnnen zijn, dan gebeurt dat vanzelf. Maar nu nog niet, daarvoor is het te kort geleden.

maak hem jaloers zou ik zeggen

luister maar niet naar mij ik heb veel te veel trots

Vrienden blijven werkt nooit.
Pas na een tijdje, maar nooit meteen.
Je kan niet van liefde naar vriendschap in eén x overschakelen.

Damess bedankt voor jullie advies ! k heb er zeker wat aan. Het zal alsnog wel moeilijk blijven ja. het is namelijk een paar dagen verder nu. en ik mis hem nog steeds best wel .:frowning_face: maja … moet sterk blijven :stuck_out_tongue: