Serie's op Netflix

Heb net weer een aflevering van The 100 gekeken op Netflix en ik moet nu tot 21 feb wachten voor de volgende aflevering… Ik vind The 100 echt een héél erg leuk serie, maar nu heb ik eigenlijk niks te kijken op Netflix. Daarom wil ik met een nieuwe serie beginnen, heeft iemand tips?

Black Mirror, Marcella, Luther, The Missing, The Killing, Happy Valley

RIVERDALE!!! ookal zul je na de eerste 3 afleveringen ook even moeten wachten maar geloof me: het is het waard

Ik heb deze net uit:

• Grace & Frankie: best wel humoristisch (2 seizoenen)
  • The OA: spannend, wel kort (1 seizoen)
  • The 4400: zijn een hoop series die hetzelfde verhaal hebben maar blijft vet (4 seizoenen)

Er is ook een nieuwe serie op Neflix; Santa Clarita Diet en het is echt hilarisch grappig.

Ik volg the 100 ook, echt een leuke serie! Verder moest ik seizoen 4 van New Girl nog kijken dus dat doe ik nu en How I met your mother :slightly_smiling_face:
Daarna ga ik Under the dome en Zoo af kijken haha…

Inderdaad, The 100 is echt een tof serie. Trouwens
mijn vriendin kijkt ook Under the dome, vind je dat het kijken waard is?

Wanneer komen nieuwe afleveringen dan, want 3 is echt weinig… ;(

En welke vind jij het leukste?

Oooh Zoo heb ik ook net uitgekeken! Er is een seizoen 2, maar die staat niet op Netflix en daarnaast weet ik niet of ik dat wel ga kijken als het er op komt, want voelt een beetje als zo’n uitgerekt verhaal waar ze gewoon geld aan willen verdienen terwijl het na 1 seizoen ook afgelopen had kunnen zijn.

Bedankt! Ga zo naar de trailers kijken :slightly_smiling_face:

Prison break, breaking bad, pll, gossip girl, gilmore girls, new girl etc

We hebben een Netflix topic waar je dit kan vragen!
http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/netflix-281741.425.html

Slotje