ik kijk vaak moordvrouw, maar sommige afleveringen heb ik niet kunnen kijken. maar ik zou graag willen weten wat er nou in het verleden van Fenna is gebeurd. In welke aflevering (en) wordt dat duidelijk ?
Je kan ze alleen terugkijken op rtl xl
Alleen dat kost geld : (
ik kijk het niet, heb alleen een x de eerste aflevering gekeken.
Kun je het ergens gratis terug kijken?
Kijk ze even terug via RTL Gemist. Dan weet je het antwoord. Daarbij staat het op Wikipedia. Aflevering 2. Zo he, dat was moeilijk!
Slotje dan maar?
Verder zie ik dat je zelf al 2 Moordvrouw topics opgestart hebt. Je kunt je vraag natuurlijk ook daar stellen.
@chanelchique wat een bot commentaar zeg!
en OT: Je zou de afleveringen ook kunnen downloaden met uTorrent, ik weet niet of je weet hoe het werkt, maar via torrentz . com staan links van afleveringen van moorvrouwen…
Ze vraagt niet waar ze het kan bekijken. Daar heeft ze al 2x een apart topic over opgestart. Ze vraagt iets over het hoofdpersonage, wat ze ook via Google binnen 2 seconden zelf had kunnen lezen.
Nou, volgens mij vraagt ze toch duidelijk naar de afleveringen waar een bepaald fenomeen plaats vindt, dus dan lijkt het me toch vrij duidelijk dat ze de afleveringen zelf wilt zien… Dan kan ze inderdaad de betreffende afleveringen opzoeken en vervolgens via mijn tips de afleveringen bekijken.
Dit kan in je andere topic.