Serie: Greek

Greek is een mix van Mean Girls, Gossip Girl (hmm kan ik dat zeggen…) en The OC, maar ook heel grappig. De serie speelde af van 2007 tot 2011 (dus alle afleveringen zijn al uit).

Trailer: Greek Trailer Feat. the Plain White Ts - YouTube

Ik heb het idee dat bijna niemand deze serie kent, want ik ken de serie ook pas sinds vandaag (en ik ben al verslaafd!) Dus vandaar dat ik deze serie met jullie wil delen. :slightly_smiling_face:

Ken jij de serie Greek?

Waar gaat het over als ik vragen mag?

Jaa, ik kijk het ook, hele leuke serie! Ik ben al een tijdje gestopt met kijken omdat ik het nogal druk had maar nu je het zegt… ik was de serie een beetje vergeten :flushed: Ik ga zo ff weer een aflevering kijken. Ben bij seizoen 1 volgensmij maar ik vind dat Cappie en Casey zo cute zijn samen, casey moet die Evan echt dumpen

De trailer lijkt meer op een American Pie achtige film :’) Maar ik ga wel een keer een aflevering kijken.

Ik heb deze serie zo’n 2 jaar geleden afgekeken haha best heel leuk!

Ik heb deze serie een maand geleden helemaal afgekeken. Ik vond het echt geweldig :slightly_smiling_face:

Ik heb het gezien. De laatste aflevering is zooo dom, maar voor de rest echt een leuke serie.

Uhm iemand vroeg waar de serie over gaat:

Het verhaal gaat over een broer en een zus. De zus zit al twee jaar op college en ze zit in een sorority (over the stop studentenvereniging met alleen meiden). Ze is heel populair, heeft een rijk vriendje. Stereotype populair meisje. Het verhaal begint als haar broertje ook naar dezelfde college gaat. Hij is echt een nerd. Hij doet mee aan de honourprogram, heeft niet echt vrienden enzo. Om socialer te worden, wilt hij bij een fraternity (met alleen jongens). Hij kiest echt een feest-fraternity om in te zitten.

Buiten de broer en zus om, gaat het ook om de greek-system waar ze in zitten (sorority en fraternity). Daarom heet de serie “Greek”.

Ja ik hem 'm helemaal gezien!

Klinkt leuk, ik ga eens een aflevering kijken.