Serena verkoopt! Alles moet weg!! maat 34,36,38 En allerlei merken!!

Hey meiden! Ik verkoop deze spulletjes omdat het echt weg moet, wat niet weg gaat doneer ik. De reden waarom ik deze kledingstukken weg doe is omdat ik het niet pas, of gewoonweg niet aantrek. Ik heb nog nooit eerder iets gekocht of verkocht, dus ik weet ook niet echt hoe dit allemaal gaat ;x ik sta dus ook niet in het betrouwbaar of onbetrouwbaar verkoop topic.

Bij intresse mag je me altijd een berichtje sturen, als je wilt weten hoe hij staat als iemand het aanheeft (alleen bij echte interesse) laat het me dan ook even weten :slightly_smiling_face:

:heart: Ik verzend niet naar Belgiƫ
:heart: Ik ben niet aansprakelijk voor fouten van PostNL
:heart: Alles wordt gewassen voor verzending
:heart: Ik ruil niet
:heart: Alles is bieden
:heart: Je kan me altijd berichten als je een vraag hebt
:heart: Verzendkosten zijn voor de koper
:heart: Er komen nog wat spulletjes bij

laten we beginnen haha !! :upside_down_face:

1. Een blazer van de promiss met een donker bruin riempje (kan eraf). Ik heb deze blazer nooit gedragen omdat hij te groot is voor mij. Maat 38.

1. Blazer, onbekend merk. Het is een bruine blazer en deze valt voor mij te groot. Het is maat 38/m en ik heb deze blazer nog nooit gedragen.

1. Simpel lang (tot over de kont) zwart vest van een onbekend merk. Dit vest heb ik gedragen, ik doe hem weg omdat ik hem nu niet meer draag. Hij pluist omdat hij veel gewassen is, gaat voor weinig weg. Maat 38/36.

1. Een grijs lang (tot over de kont) vest van de only. Dit vest heb ik niet gedragen omdat hij te groot zat. Maat s.

1. Een simpel wit kort vestje, merk onbekend. Maat 36 kan ook met maat 34. Dit vestje is veel gedragen en gaat voor weinig weg.

1. Een donker bruin lang jurkjes. Dit jurkje komt van sutherland (ben de naam van de winkel even kwijt ;x) 1x gedragen voor een fotoshoot en daarna onderin de kast beland. Maat m

1. Basic licht bruin shirt van de terstal, nooit gedragen maat 36.

1. Een bruine trui van de primark in Londen, deze trui heb ik 1 x gedragen maar is toch niet mijn ding. Maat 38.

1. Een grijs zwart lang jurkje van sutherland. Deze heb ik gedragen en pluist een beetje. Maat 36.

1. Een t-shirt van de coolcat, deze is niet vaak gedragen omdat het niet mijn ding is. Maat 36.

1. Een simpele crop top van een onbekend merk, niet vaak gedragen maat 36/38.

1. Een top van de WE, gedragen maar is niet te zien. Maat 36.

1. Een simpele basic lange trui van een de shoeby. Maat s.

------er komen wat dingen bij-------------

Succes x