Septum, Smiley

HeyHey, ik had even een vraagje over septum en smiley piercings. Ik vind dit hele mooie piercings en overweeg er een te nemen.

Septum: wordt dat door je kraakbeen gepierced of doordat stukje zonder kraakbeen (als je een beetje aan je tussenschotje trekt)

Smiley: rekt dat niet uit? of moet je dan een extra licht ringetje nemen?

Een septum wordt voor zover ik weet niet door dat kraakbeen gepierced! Ik heb er eigenlijk geen verstand van, maarrr vet dat je 1 van de twee gaat doen :grinning:

Ja ik zit er over te denken, lijkt me wel vet :slightly_smiling_face:

Ja dat van de septum wil ik ook wel weten. vind het eigenlijk soms best wel mooi

Ik heb het even opgezocht op een forum. De septum wordt niet door het kraakbeen gepierced, maar door de “sweetspot” in je neus. Geen idee wat dat is, denk dat stukje voor je kraakbeen zeg maar.

ja, dat is dat zachte stukje van je neus dat je kan bewegen zeg maar xd

ik heb ze bijde. (:
seprum gaat onder je kraakbeen door,
voelde ik helemaal niets van en was zo genezen.

mn smiley vond ik iriteerender voelen en je
krijgt een heel licht ringetje ja,
zodat de kans op uit scheuren en uitgroeien zo klein mogelijk is.

Oh dan is het toch dat plekje dat ik bedoelde denk ik, als je een beetje aan je tussenschotje van je neus trekt, onstaat er een plekje zonder kraakbeen zegmaar, en dan daardoor heen. Mhh vraag me af of je neus er dan niet raar uit gaat zien, zown beetje naar voren xD

Haha. Denk trouwens dat een septum je best tof zou staan!

Dankje :slightly_smiling_face:

Dit vond ik trouwens

Septum (tussenschot)
Deze piercing wordt in het stukje huid onder het kraakbeen gezet. Het is verstandig om tijdens de genezingsperiode een ringetje te dragen zodat de piercing niet scheef groeit. Hierna kun je indien gewenst, de piercing op laten rekken.

Je kunt verschillende sieraadjes dragen, waaronder een septum-keeper. Dit is een gebogen staafje dat je kunt gebruiken om de piercing te verbergen en toch te behouden.

er was me om een foto gevraagt. (:

http://94.100.114.37/641100001-641150000/641140601-641140700/641140684_5_njyv_1.jpeg

dicht ringetje.

http://94.100.115.107/676800001-676850000/676815301-676815400/676815320_5_2Z1s.jpeg

open ringetje.
en ik heb 2 dagen bijna niet geslapen en ik zie er echt niet uit. :'D

Ik ging googlen naar andere plaatjes van septums, en toen vond ik een plaatje van iemand zonder tussenschot ==’

Het staat mooi bij jou :V

die ken ik,
die is vet vies. D:
bedankt. :3

trouwens een septum met balletjes is echt heel erg vervelend,
wel mooier maar als ik sliep raakten die balletjes gewoon los
en ik heb het idee dat ik ze dan gewoon opsnoof ofzo. :'D
het is wel makkelijker met naar binnen draaien.

Mooie foto’s! Leuke stijl (: Dat dichte ringetje vind ik vet btw! Ik dacht ook een beetje aan een staafje, dat je zegmaar 2 bolletjes als uiteinde hebt ipv een ringetje. Zoals deze:

http://img.photobucket.com/albums/v249/fuschiagroan/Septum368x294.jpg

Waar heb jij hem laten piercen en hoe duur was tie?
xx

@ 34336466: Staat je goed!

Ja dat heeft mijn beste vriend ook, die loopt nu rond met 1 balletje aan de piercing :'3
Maar het is wel het mooist vind ik.

Ik wil er nu zelf ook een maar ik ben doodsbenauwd voor de pijn :'D
(ik vond mijn monroe al erg)

een septum kan door het kraakbeen maar ook ervoor gepierced worden, ze gaan er vanuit dat je hem gewoon ervoor gepierced wil hebben, maar als je wilt kan je ook aangeven dat je hem wat hoger wilt en door je kraakbeen heen wilt laten piercen. en van die smiley weet ik niet.

beschadigt een smiley eigenlijk je tanden niet?

Ik neem zelf ook Septum, heb nu 1 snakebite + 1 monroe piercing.

Hij word onder je kraak been gezet, dus niet er doorheen.