Ik lees net op de homepage van die actie van Sephora. Is dat een goed merk? Ik heb er weleens van gehoord, maar ik wil graag weten wat jullie ervaringen ermee zijn. En heeft iemand er een concealer van? Zo ja, zijn die goed?
Groetjes
Ik lees net op de homepage van die actie van Sephora. Is dat een goed merk? Ik heb er weleens van gehoord, maar ik wil graag weten wat jullie ervaringen ermee zijn. En heeft iemand er een concealer van? Zo ja, zijn die goed?
Groetjes
Supergoed merk, normaal vrij duur, maar nu met die 3 voor 10 supergoedkooop!
En ja ik heb de concealer, met aan de ene kant voor wallen zeg maar en aan de andere kant voor onzuiverheden enzo, vind hem echt heel goed!
Heb ook de concealer, of nja, denk dat ik die heb ; ) Is dat die ene met aan de ene kant een mini-puntje en aan de andere kant een iets grotere?
Die is iig wel fijn Voor de rest wel vergelijkbaar met andere merken volgensmij. Ze hebben echt heeeel veel kleuren oogschaduw en zo, das altijd wel leuk.
Oke dankjewel voor jullie reacties! Ik denk dat ik wel wat producten ga proberen, 3 voor 10 is idd niet te duur
Ja super goed merk. Ik heb ook heel veel producten van Sephora, echt een aanrader.
jaa echt goed merk!
Ik heb het zelf nog nooit gebruikt, maar je kan hier wel even kijken voor een paar reviews (helaas nog niet superveel).
vrij duur? Ja als je het vergelijkt met essence wel ja. Maar ik vind het absoluut geen duur merk hoor.
sephora vind ik wel goed heb er niet heel veel van, 1 lipgloss en een oogschaduw, maar zijn allebei fijn
hebben we helaas niet hier in apeldoorn.
Net 3 dingen gehaald
http://i37.tinypic.com/2ntgrk7.jpg
Normaal 31,47 nu 10,-
I’m happy ^^
Ik heb het op me hand even getest en er zit veel pigment in de oogschaduw, verder heb ik [nog] geen ervaring. ;]
nee ik bedoel ook niet heel duur, maar voor de meeste meiden onder ons is het dan toch niet echt betaalbaar. maarja ik koop er verder eigenlijk ook nooit meer normaal iets, wacht nu gewoon altijd tot de 3 voor 10 actie!
Ik heb wat gemist!
Waar is die 3 voor ¤10 actie? Ik woon wel in België…
daar staat een heel artikel over op www.girlscene.nl
ik heb een blush, concealer en highlighter gekocht. ben er echt heel blij mee! t zijn idd heel goede producten ^^
ik had gister ook gehaald
en die Lipglosz is soo fijn …
echt super goedkoop 3 voor 10.
ik ga van de week weeer!
bij de vorige 3 voor 10 actie heb ik 200 euro uitgegeven haha, dus ik zal ff mijn mening geven
oogschaduw vind ik niks. die donkere vallen wel mee, maar die lichtere hebben echt nul pigment. bij de 3 voor 10 actie zijn ze wel betaalbaar, maar ik zou nooit betalen voor de volle prijs.
mascara is slecht. ik heb er twee: die waterproof versie en die normal (volgens mij iets met 3-in-1?). Hij duurt heel lang om te drogen, het schilfert en je wimpers worden ook aan elkaar geplakt erdoor. wel is ie echt diepzwart en die waterproof versie houdt krul goed vast
gekleurde eyeliners & lipliners vind ik top. vooral die lipstick in een potlood (die kleine dikke) vind ik echt goed werken. wel moet je er een aparte puntenslijper voor kopen
lipgloss & lipstick vind ik ook goed. niet super bijzonder ofzo maar ik heb geen klachten. hetzelfde geldt voor blusher
poeder foundation dekt supergoed en je gezicht voelt ook heerlijk zacht aan. wel is het moeilijk om de juiste kleur te vinden.
primer vind ik toppie. hij blijft goed zitten, voelt lekker aan en droogt snel op
jaaaa heel goed! ik heb een wimperkruller van sephora, werkt erg goed, zeker als je de wimperkruller warm maakt met föhn.
maar ontopic, producten zijn goed, wel duur maar je hebt ook wel echt iets voor je geld!
wauw, een hele investering, haha. jammer dat bij mij in de buurt geen sephora zit.
oke thx hoor! hier heb ik echt wel wat aan! weet je toevallig ook iets over de nagellak of niet?