Sephora Prijzencircus 2013!

Haey,

donderdag begint het vdprijzencircus weer en dus ook een geweldige actie bij sephora! dit keer niet 3 items voor 10 euro, maar alles voor 5 euro en alle foundations/primers voor 7.50 (balen). Gifsets en palletten zitten er niet bij en het geldt alleen op het sephora merk :slightly_smiling_face:

Waar vind je online de spullen die bij sephora te koop zijn, en wat gaan jullie halen?

Ik vind Sephora make-up 3x niks.
Misschien dat ik die lente collectie Highlighter nog koop.

Ik ga alleen nog langs sephora voor hun eye liner die vind ik echt super fijn.
Verder ga ik nog een Naked palette in slaan :slightly_smiling_face:

Ik wil zelf nog wel de naked 1 en een paar too faved paletten
Maar daarop
Krijg je geen korting ooit toch ?

Ik heb wel fijne dingen gekocht bij de 3 voor 10 acties! Een leuk oogschaduwtriootje, een mooie highlighter, die fijne primer, een poeder. Maar deze actie vind ik dan weer niks. Eerst gaan ze weg uit Nederland, nu ook zo’n actie die veel minder is dan de vorige? Slaat nergens op.

ik moet ff wat mascara inslaan dit weekend, ik vind die zo fijn van sephora!

Ik wil graag Naked 2 en die Urban Decay All Nighter Setting Spray, maar dat zit volgens mij niet bij het Prijzencircus!

Die komen denk ik niet in de Sale, misschien een beetje korting. Maar is nog nooit zo geweest

Is er een sephora in Hengelo? Volgens mij niet want ik kan niks vinden…

super stom dat ze het weer duurder maken. twee jaar geleden was het nog veeel beter… Ik snap niet dat als ze weggaan ze het alsnog alleen maar duurder maken. ze moeten er toch vanaf?

Echt een rot actie. Ik ga alleen de eyeliner halen, aangezien die dan wel voor de helft goedkoper is als die 5 euro is, en het is m’n lievelings eyeliner :'D

20% korting vind ik al best hoor op ud en tf

Ja, als ze nou 20% zouden geven, ben ik al blij!

Balen zeg, dat de actie nu veel minder is.

nee!

Hmm vind het een beetje een flut actie. Morgen nog maar even snel langs de Sephora voor TF.

Zit er een in Den Haag?

Ugh zo’n stom wijf stond daar alle mascara’s open te draaien. Heb maar wat oogpotloden ingeslagen want die vind ik erg fijn.

http://lmgtfy.com/?q=sephora+den+haag

De mattifying pressed powder van Sephora vind ik wel fijn. Die ga ik dus weer halen :slightly_smiling_face: Heb verder geen ervaring met producten van Sephora, op 1 mascara na dan (die ik overigens vreselijk vond).