Sephora aanraders

Alle make-up van sephora is vanaf donderdag 3 voor 10 euro !
Heb zelf niet zoveel dingetjes van sephora
maar voor zo een prijs wil ik wel wat uitproberen
Dus welke producten zijn echte aanraders
Wat ga jij kopen?

Ik vind het zo zuur dat ze geen sephora verkopen bij de v&d hier <_<

Dat is vanaf donderdag pas hé, ik heb er wel mn foundation, poeder en blush van. en de sculpting disk is erg handig om mee te nemen! (die zijn wel snel weg). ik ben verder tevreden over het merk

ooh haha
Ik wilde er morgen al naartoe gaan :stuck_out_tongue:
De sculpting disc heb ik al, dat is idd echt een aanrader

Dat is toch vanaf zaterdag?

Ja ik heb even op de site gekeken, dat is vanaf zaterdag.
Zit echt al sinds ik dat boekje thuis heb te wachten op de 26e, echt een topaanbieding!

nee hoor, vanaf de 24e. pag. 9

ik ga ook gelijk weer een aantal foundations en poeders inslaan als voorraadje!

Waarom staat er dan voorop het boekje 2 keer: 'Aanbiedingen geldig vanaf zaterdag 26 maart t/m zondag 3 april"? :grinning_face_with_smiling_eyes:
(http://epub01.publitas.nl/vd/25/magazine.php#/spreadview/0/)

Of ben jij via iets anders te weten gekomen dat het wel vanaf de 24e is? Want ik moet nogal ver reizen en als ik dan er kom als het nog niet geldig is …

Er staat wel dat je veel aanbiedingen vanaf de 24e online kan bestellen maar bij het stukje van Sephora staat dat het online niet geldt.

http://epub01.publitas.nl/vd/23/magazine.php

ohh dankje! wat gek dat er twee folders zijn met verschillende data!

oke donderdag dus :stuck_out_tongue:
Maar nog aanraders?

de light reflective nog wattes nog wattes, het is een higlighter, met een kwastje er al aan vast en het geeft een beetje dekking. Ik gebruik m als concealer, zo is hij ook bij mij geadviseerd bij de sephora, hij maakt je ogen echt heel mooi open en ´bright´

ah goed dat ik dit week! ga ik ook weer even inslaan.

wat ga je inslaan?
aanraders?

http://www.youtube.com/watch?v=Xx4RLKAFGDU

musthaves van vorig jaar. maar als het goed is doet ze dit jaar weer een filmpje.

ooh handig

waaauw 3 producten voor 10eur is wel super goedkooop :open_mouth:

Compact powder en foundation :slightly_smiling_face:
En alle oogschaduws (vooral die van 4 kleuren in een paletje). De lipgloss van Sephora vind ik ook superchill! …en wat altijd handig is is make-up primer (volgens mij in zo,n grijze tube).
Ik ga ook echt inslaan donderdag haha :grinning:

NEEEEEEEE NIET WEER DEZE ACTIE!
dit is zo slecht voor m’n rekening :’)

Ik hou van deze actie… Ik hou van Sephora, top merk!
Ik haal die ronde poeder dozen, die grote…
Bronzers maar ook die sculpting blabla!

En verder… Ja alles eigenlijk…
Maar vooral poeders en foundation :slightly_smiling_face:

Eigenlijk vind ik ALLES behalve de nagellak aan te raden.
Nagellak gewoon heel klein een weinig bijzondere kleuren, vind ik :slightly_smiling_face:

Ik raad echt de Smoothing primer aan, die is zo fijn! Maakt m’n gezicht helemaal mooi glad zodat foundation er beter op gaat en het blijft heel lang goed zitten. Ik ga daarvan misschien nog een extra kopen…

In veel Sephora’s verkopen ze inderdaad OPI. Maar daarvoor geldt deze actie helaas niet ): alleen voor het Sephora eigenmerk…