Sephora 3 voor 10 actie 2012

Tot wanneer duurt dat prijzencircus ?:slightly_smiling_face:

meestal 2 weken en woensdag is de vip avond volgens de site, heb je die echt nodig om binnen te komen?

WOWW SUPERNICEE

OMYGOSHHH, geweldig!

Ik wil graag nog eyeliner en wat nagellakjes enzo. (:

Nooo ik heb een no buy :frowning_face:

Leuk wij hebben een V&D die dit niet verkoopt. Anders had ik megakorting, ook nog met mijn personeelspas. Buh :frowning_face:

aaah ik wou al een tijdje weten wanneer die actie weer kwam, ik ga echt de sephora leegkopen dit keer! =D

Ik heb de beginpost even aangepast de 13 vestigingen staan erbij (:

^amersfoort en groningen ben je vergeten, volgens mij:)

Klopt, ik was groningen, roermond en maastricht vergeten te kopieren ^
Maar Amersfoort heeft geen vestiging?
Anyway, ik heb het aangepast (:

Hebben jullie ook altijd dat als het dan zover is en je loopt daar te kijken en uit te zoeken wat je wil hebben, dat je dan zo erg twijfelt en alles 100x wisseld of heb alleen ik dat xD?

Eindhoven niet ?:frowning_face: CRAP.

Hahaha, heeeel herkenbaar dit! Ik ging vorige keer met een vriendin, en die werd helemaal gek van mij omdat ik de hele tijd dingen omwisselde =$… Mja, ik zat gewoon constant te twijfelen, want ik wou niet té veel geld uitgeven, maar ik zag zoooveel leuke dingen…

Geen folders van de v&d gekregen, alleen een kaartje met kortingstickers en er staat ook niks op de website over het prijzencircus

^Het is ook nog niet ;p
21 maart pas, dus woensdag over een week.
Het staat ook aangekondigd op meerdere beautyblogs.

oeps sorry! echt dom… hahaha

als ik pas op 6 april ga (het duurt tot 8 april) wat is er dan nog over? Ik kan namelijk écht niet eerder!! xx

^ Ik zal even in mijn magische bol kijken…

helaas, geen verbinding:’)
nee hoe moeten wij weten wat er overblijft?

Dit geld toch niet bv op die kleine palletjes enz

Mijn voorraad mascara gaat weer aangevuld worden :slightly_smiling_face:. Haal al een aantal jaar elke keer 3 mascara’s bij het prijzencircus zodat ik weer een half jaar vooruit kan :grinning:

This made my day! De poeder van de vorige keer is op dus die ga ik maar inslaan.