Sephora 3 voor 10 actie 2012

http://i40.tinypic.com/2vmat1g.jpg

Het is weer bijna zover, het prijzencircus bij V&D.
Wat dus betekent de geweldig Sephora 3 voor 10 euro actie!
Het begint woensdag 22 maart tot 8 april.
Vipavond is op woensdag, van 18.00 tot 22.00
Let op, het geld alleen op de make-up van Sephora zelf en niet op bijvoorbeeld kwasten en andere accessoires maar daar krijg je wel korting op.

http://i42.tinypic.com/1zykc1u.jpg

Vestigingen:
Rotterdam
Groningen
Roermond
Maastricht
Leidschendam
Den Haag
Breda
Utrecht
Amstelveen
Haarlem
Hilversum
Den Bosch
Almere

Wat staat er op jou wishlist? ;3

http://i42.tinypic.com/2e4d7hs.jpg

http://i39.tinypic.com/978qc3.jpg

[b]Hallo hallo!
Na 5,5 maand wachten istie er weer!
De Sephora actie bij het Prijzencircus bij V&D.
Alleen is er wel wat verandert helaas, de 3 voor 10 actie is er natuurlijk nog wel maar het geld niet meer op alles…
Nu geld:

-Voor de foundation’s en mascara’s: 2 voor 10 euro.
-Alle overige Sephora make-up +50 ml reiningsproducten geld: 3 voor 10 euro.

• En net als vorig jaar geld nu ook weer dat de penselen, grote paletten en 5 kleuren oogschaduw paletten niet meedoen.
  • Er zullen geen 5 euro suprisebags zijn.

Wat wel weer leuk is:
-Er zullen wel weer de 10 euro suprisebags zijn. En hebben een waarde van rond de 40 euro. (meer dan vorig jaar)

• 21% korting op alle geuren en geursets.
  • 70% korting op een aantal geuren

De actie begint 26 september van 18.00-22.00 voor VIP leden.
En de actie duurt t/m 14 oktober.

Wat gaan jullie inslaan?![/b]

Omgggggg you made my day! Fijn dat je het deelt!
Wat ik ga kopen weet ik nog niet. Iets als; de halve Sephora?

Oehh weer? Pff gekte :stuck_out_tongue:
Ik heb afgelopen keer voor het eerst meegedaan met de actie en heb toen een mineral foundation powder gehaald, lipgloss en een lippencil gekocht. Gebruik ze alledrie. Vooral die lippencil!

bedankt voor de tip :grinning:
moet wel ff nieuwe make-up artikelen aanschaffen :grinning:

Nee meen je niet :confused: Kan ik natuurlijk nét woensdag niet. En daarna zal vast alles al uitverkocht zijn…

Mijn mascara en concealer komen van Sephora, en die zijn allebei bijna op, dus die ga ik dan maar even kopen. :slightly_smiling_face:

Hebben ze van de Sephora eigenlijk ook finishing powder?
Ik ben even de naam kwijt, maar ik bedoel van dat poeder voor over foundation enzo, zodat alles mooi blijft zitten. Dat wil ik namelijk al een tijdje proberen, maar ik vind het meestal te duur.

Het duurt trouwens tot 8 april. En waarschijnlijk vullen ze op sommige dagen wel gewoon aan. Dus als je de 5e dag ofzo gaat is dus heus niet álles weg.
En @Electrocutee, ik weet niet of ze zulke poeder hebben maar ze hebben zover ik weet wel finishing spray. Het schijnt datie wel goed werkt maar een ‘harde/rare’ straal heeft…

dus dit geldt op ALLE make-up van de sephora 0_0

YES :’)
Mijn concealer is op.

Ik las het al ergens anders inderdaad :grinning:
komt goed uit want ga de 24ste nog naar de stad.
& ik moet de gezichtsbasis weer hebben want die is op, wil de blush uitproberen en dan nog iets leuks wat over is (:

heel erg bedankt! ik wil weer nieuwe minerale make-up voor de zomer!

Ik ga weer mascara halen en zwarte eyeliner. Vorige keer ook gehaald en erg tevreden over toen, dus deze keer weer. De prijzen zijn tijdens de prijzencircus een stuk aantrekkelijker, buiten het prijzencircus zou ik het niet zo snel halen. Alleen zorgen dat ik het niet vergeet, haha.

Weet iemand of dit ook te koop is in de V&D in Arnhem of Nijmegen? De vorige keer heb ik die actie daar namelijk niet gezien… Maar misschien heb ik wel niet goed genoeg gekeken ;p

Joaaaa nice!
Heb ik iets nodig uhm nee.
Maar het is zo aanlokkelijk, 3 voor 10 euro :smiling_face_with_three_hearts:

Dit is zo chill, ben echt bang dat ik onzin dingen ga halen. :'D Maar ik wil denk ik eyeliners en poeder.

Heb niks nodig maar 3voor10 Pffff

Het geldt op alle make-up van het Sephora ‘‘huismerk’’ dus niet van de andere merken, zoals, lancôme, bourjois, chanel etc., die ze bij Sephora verkopen.

Die mascara van Sephora, is die fijn ? :grinning:

aaah dat is Zo chill, maar ik ben altijd te laat ;p

ah super chill, normaal koop ik het eigenlijk niet maar met deze actie wel