Semi permanente haarverf verwijderen , help!

Hoi meiden,

Ik heb mijn haar gedipdyed met crazy colour in het paars, dat is een semi permanente verf en spoelt uit. Ik heb t nu een aantal weken en er blijft een hele lelijke groene kleur achter in mijn haar. Ik heb zelf lichtblond haar. Ik krijg het groene er niet meer uit :frowning_face: weet iemand hoe ik dit er op een natuurlijke manier uit kan krijgen? Ik heb al geprobeerd te schrobben met de antiroos shampoo van andrelon maar t hielp niet veel. Iemand zei dat ze er permanente , ook paarse dipdye er bijna helemaal heeft uit gekregen met water en heeeeel veel zout en het haar erin te laten weken. Dit doe ik nu maar zie nog geen verschil. Weet iemand of dit helpt of een andere manier die werkt?

Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

Je moet het 20 minuten in laten werken met antiroos shampoo, niet schrobben.

Okee dankjewel :slightly_smiling_face: heb net de shampoo ingedaan, dus nu maar wachten en kijken of t helpt :stuck_out_tongue:

Hoiii,

Het is indd een nadeel dat als je gekke kleurtjes doet het er bijna altijd heel erg vaal uit komt te zien.

Ik zou zeggen dat je shampoo van head and shoulders tegen antiroos koopt. Deze shampoo trekt letterlijk de kleur uit je haren.
Daarom is het ook van bellang dat je met dit soort kleuren een goede shampoo gebruikt. de groene lokken zullen snel minder groen worden maar ik ben bang dat het er niet volledig uit zou gaan.

Anders naar de kapper gaan en een blondeerwassing eroverheen laten doen dan ben je er meteen va af.

Ik blondeer me haar liever niet… Ik zat er al aan te denken om het eruit te laten knippen, heb gelukkig heel lang haar dus er kan wel wat vanaf. Ik zal t nog proberen met head and shoulders en anders knip ik t er maar uit. Bedankt voor de tip :slightly_smiling_face:

Dit mag verder wel in het haarverftopic