selfmade nagellak!

nodig: doorzichtige nagellak, losse oogschaduwpoeder (bv mac pigments, bourjois suivez-mon-regard, …)

je moet gewoon de oogschaduwpoeder bij de nagellak doen en dan héél goed schudden en klaar! je kan een klein beetje doen en dan heb je doorzichtige nagellak met bv groene shimmer of veel en dan krijg je ook een dekkend resultaat. ik heb zelf groene gemaakt en ik was verrast hoe goed het werkt! zeker een keertje proberen als je oogschaduw hebt liggen die je niet vaak gebruikt (of waar je gewoon veel te veel van hebt)!

op algemene vraag een foto

http://i555.photobucket.com/albums/jj451/Xduiveltjex/taaz020.jpg

sorry voor de kwaliteit maar ik heb alleen een superoude webcam hier… maar je kan wel zien dat het vrij dekkend is denk ik (kleur is helemaal vervormd door mn cam ook…) ik had zelf essence “diamond power shield” gebruikt en de groene suivez-mon-regard oogschaduw. je moet het wel telkens voor gebruik nog eens eventjes door elkaar schudden want het gaat heel langzaam terug wat uit elkaar maar als je dan een keertje schudt is het terug tip top.

xx

oehhwww

leuk :'3

trouwens echt handig als je een bepaalde kleur nagellak niet vind ^^ gewoon oogschaduw kopen in de kleur die je wilt et voila! ik heb zo zelf de perfecte kleur groen nu :3

slim^^ was ik zelf nooit opgekomen

goed idee, ik ga het ook eens proberen :]

good ideaaa

Wat een leuk idee!
Heb je toevallig ook en foto van je zelfgemaakte nagellak?
Ben erg benieuwd!

jij bent geniaal!

Slim! En lekker handig:)

Nice. heb je foto ? :grinning:

Leuk idee :slightly_smiling_face:

Erg handig! :slightly_smiling_face:

Inderdaad: heb je een foto? leuk idee :]

supercoole ontdekking van jou, je bent geniaal zoals al was gezegd xD

ik zal ermee naar dat programma gaan op veronica, iets over uitvindingen van mensen of zo xD (weet niet meer hoe het heet)
ben idd erg benieuwd hoe het potje nagellak er dan uitziet en hoe het eruit ziet op jouw nagels :stuck_out_tongue:

haha ok ik zal even een foto maken… verwacht wel niet te veel van de kwaliteit want het is met een oude webcam ^^’ even geduld!

Goed idee!