Selfies

Hii,

Ik ben redelijk nieuw hier en ik weet niet of dit topic hier goed staat maar dan hoor ik het wel haha.

We maken allemaal weleens foto’s van onszelf in de spiegel enzo gewoon omdat het leuk is maar ik kwam dit: http://www.smh.com.au/comment/dark-undercurrents-of-teenage-girls-selfies-20130710-2pqbl.html artikel tegen over de duistere kant van selfies. Wat vinden jullie hiervan ben je eigenlijk bezig jezelf te verlagen met een sexy selfie of is het gewoon leuk?

Wow. Dat artikel is geschreven door een 11-jarige?

Ja, dat staat er maar toen ik haar googlede vond ik dat ze 16 was dus eigenlijk weet ik het niet precies haha.

Haha okee weer iets geleerd!

Ik ben het wel met je eens dat ze het natuurlijk zelf moeten weten maar ik vind dat, dat meisje van artikel wel een goed punt heeft dat veel meiden miss wel doen om aandacht te krijgen.

Jaaaa nu snap ik het weer. Ik las 11 year old schoolgirl
goeeeeiemorgen

Klopt dan is oordelen inderdaad heel lastig. Het meest interessante vind ik dat volgens haar jongens door die selfies en de reacties daarop jongens bovenaan de status piramide komen en meiden juist verder naar onderen.

Als iemand graag zo pikant op een foto wilt staan, prima toch? Dat is hun keuze. Zelf zou ik het nooit doen. Maar ik kan me er niet druk om maken.

Dan hebben die selfies toch eigenlijk best een negatief effect voor meiden?

Daarmee verlagen ze dan zichzelf eigenlijk zeker als je van die comments krijgt als leuk karakter.

En toch willen die jongens zo’n meisje dan wel dat maakt het zo dubbel.

Ik bedoel ook geen relatie he ik bedoel meer voor een pleziertje haha

HAHAHA

maar eensch.