Selena Gomez

Voor alle Selenators die haar supporten door dik en dun, en haar gewoon geweldig vinden. Geen haat hier alsjeblieft, dat boeit ons namelijk geen hol.

Mag ik een serieuze vraag stellen? Ze kan niet zingen, like… je bent gewoon dom als je vind van wel… Dus ik snap gewoon niet waarom zij zo’n idool is.

Dit is geen vraag.

Ik bedoel dus waarom is zij zo’n idool is. Dat is mijn vraag.

Ben benieuwd hoe ze dit gaat zingen live. :cold_sweat:

Ik denk dat hier op GS sws niet veel fan zijn van Selena.

Vast wel.

Maar, niet lullig bedoeld en fans, voel je vooral niet aangevallen maar waarom is ze bekend? Ja van disney, maar daarna?

Ze kreeg wat met Justin Bieber :grinning_face_with_smiling_eyes:

^ Exactly!

Ik vind dat ze gewoon niet moet zingen, ze heeft wel een mooie stem maar ze zingt niet goed. Of het ligt aan mijn oren

Vind zelf wel dat ze goed kan acteren, maar zingen dat moet ze gewoon weglaten. Ik bedoel maar, niet iedereen hoeft te zingen. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Nee precies, en ik ben het met je eens. Zingen kan ze niet echt geweldig, ze schrijft althans wel leuke liedjes. Who says en a year without rain zijn wel leuk bedacht, maar als je d’r live hoort is het een ander verhaal. Bewerken ze het zoveel?

Het is ook weer niet verschrikkelijk. Ze moet gewoon niet denken van dat ze zangeres kan worden zonder dat ze goed zingt

btw live is wel verschrikkelijk
maar dat bewerkte niet want dan is dr stem wel mooi

^ Ja dat bedoelde ik ja. Live is echt…

Naja.

Ik ben dus niet de enige die zich dat afvraagt. Voelde me al zo’n bitch.

looooooove Selena

No offence, maar dit is een fan topic en geen ‘‘Geef je commentaar over Selena’’ topic.