selena gomez vs demi lovato.

Haha, ben benieuwd wat jullie vinden.

ik selena, :grinning:.

Waarom moet er altijd vergeleken worden :’)

Indd, wat hierboven wordt gezegd.

Maar qua zingen; sowieso Demi Lovato.

Nou verschillend zijn ze nou ook niet, naja, buiten het feit dat Demi werkelijk talent heeft en Selena niet echt.

Demi dus, prachtige meid, mooie stem, gezellig en ja, inspirerend voor vele meiden.

Demi.

Demi, ik vind de muziek van Demi wat beter.

als je vergelijk topic’s haat waarom reageer je dan :’).
Niet om je aan te vallen hoor!

Duidelijk Demi (:

Demi Lovato. Lijkt me duidelijk. Demi kan tenminste zingen en schrijven.

Selena: http://www.youtube.com/watch?v=r2Jdpefh4HM
Demi: http://www.youtube.com/watch?v=alzjXbR_lNw&feature=related

Spreekt voor zich, lijkt me.

En waarom? :’) Ik zie niks inspirerends aan haar.

Nee, niet Selena laten zingen, stop, haha.
Serieus, ik hoef er niet eens over na te denken.
Ook tussen Sel en Miley, zou ik voor Miley gaan, die heeft talent, hoe ze dat ook naar voren brengt.

Ik vind ze allebei waardeloos.

Ik vind Selena qua persoon en hoe ze overkomt leuker (:

Ik ken ze allebei niet persoonlijk. Hun muziek vind ik allebei niet zo geweldig. Maar de stem van Demi Lovato vind ik wel wat mooier.

Demi.

Demi kan wel beter zingen maar toch vind ik selena leuker.

Geen van beide, dan ga ik voor Vanessa Hudgens…

Demi. Selena kan acteren, that’s it. Demi kan het allebei. Demi heeft zo’n geweldig karakter (ten minste, zo komt ze op mij over, het kan zijn dat ze alles faked, wat mij onlogisch lijkt) en dan heb je Selena… Ik vind Demi geweldig en een inspiratiebron. Zo, hier heeft een lovatic gesproken.

Ze zijn beide goed in wat ze doen, anders zouden ze niet zo ver komen. Maar toch, ik ben geen fan van Demi, al begin ik dat wel te worden maar oke… Gewoon met alles wat ze heeft meegemaakt, ze kan acteren, de teksten van haar liedjes, de emotie waarmee ze zingt en gewoon hoe sterk ze is… Haar muziek raakt me gewoon en ja… Ik vind haar gewoon geweldig!

Demi :slightly_smiling_face: