Selektvracht

Echt IEDERE keer dat ik iets bestel en wat via Selektvracht geleverd moet worden gaat het mis, T&T klopt niet, getekende pakketjes worden op een ander adres geleverd en bijn T&T staat dan ook nog eens het verkeerd adres aangegeven.
En voor de verandering zijn ze hem nu kwijt geraakt. Ik heb een aantal weken ENORM gehoopt dat het zo snel mogelijk bezorg zou worden want de de levertijd was 3-7 dagen. Maar het waren geen 3 dagen, geen 4, en na 7 dagen was er op T&T nog steeds niets veranderd, er stond nog steeds Posting List created/Pickup by Carrier.
Nu kreeg ik dus te horen dat ze het kwijt zijn.

Ik heb ook een klacht ingediend op klacht.nl (voor de 2e keer al over Selektvracht) maar ik ben bang dat ik een antwoord krijg met daarin een excuses en dat ik het zelf maar mag uitvechten met de verzender. Weet iemand of het nog mogelijk is dat ze het pakketje toch nog op een mysterieuze wijze vinden? Of is er iemand die hetzelfde had met Selektvracht?

Ik ben wel echt alle vertrouwen in selektvracht kwijt, ik was bang dat er iets mis zou gaan toen ik erachter kwam dat het via SV ging, en helaas had ik nog gelijk ook.

Nou, ik zal je vertellen dat ze hier met Selektvracht héél ongeduldig zijn. Als je niet achter de deur ligt, kan je je pakketje niet ontvangen…
Of ze bellen natuurlijk 3x heel kort achter elkaar. Erg vervelende mensen, weet niet of dat overal zo is, maargoed.

Ja hier ook, “ontvanger is niet thuis” Ik was wel thuis, zat zelfs de hele dag in de keuken dus ik kan de koerier dan voor de deur zien staan, maar volgens hen was er niemand thuis.

ah ik heb hetzelfde met dhl.
lig je niet voor de deur, dan kan je de dag erop je pakje komen halen in rotterdam-noord. (dat is het dichtste bij. met openbaar vervoer ANDERHALF UUR, met de auto half uurtje. en ik woon echt niet in een gat, ik woon 3 km van rotterdam-zuid af.) waarom kunnen ze het niet gewoon afleveren bij het postkantoor of een dag later weer langskomen. arghhhh.

de mevrouw van selektvracht is bij mij wel heel aardig, en die komen een dag later gewoon weer langs. dus dat ligt er gewoon aan per bezorger, denk ik…

Wij hadden een tijd geleden ook problemen de select vracht. We waren niet thuis op het moment dat ze het pakketje bezorgde, maar de volgende dag zouden ze weer langs komen. Dat was alleen zo’n idioot tijdstip, dat deze optie ook niet mogelijk was. Toen besloten ze dus dat het pakketje terug gestuurd zou worden naar de afzender. Hoop heisa en telefoontjes later is het alsnog geregeld, maar ik ben er zelf ook geen voorstander meer van.

Hmm, ik heb het idee dat wij heel dicht bij elkaar wonen haha.

Bij ons belt Selektvracht niet eens aan, maar gooit het standaard door een open raam heen, en als dat niet open staan leggen ze het in de achtertuin of bij de achterdeur. Wtf?

Ik dacht pas dat er een inbreker was, was het dus die man die een pakketje met schoenen er in dat het raam gooide. En dat is al 3 keer eerder gebeurd :"D

Wij hebben ook een keer gehad dat er niet werd aangebeld maar gewoon ineens een briefje lag dat we niet thuis zouden zijn, maar ik weet niet of dat bij Selektvracht was. In ieder geval is er hier ook één bedrijf waarbij ze heel ongeduldig zijn, er zijn wel vaker van dat soort dingen gebeurd…

Wauw dit heb ik gelukkig nog niet meegemaakt. Wij hebben altijd UPS en die doen het best netjes. Ook altijd dezelfde man, hij lijkt me Indisch en heeft een enorme baard hahaha. Maar wel gewoon aardig…

woon je toevallig ook in barendrecht? haha

Ik heb nog nooit problemen gehad met Selektvracht.

Ik ook niet. Ze komen altijd netjes aan de deur, geven het af… Komen op fijne tijden…

Nou ik heb ook gekut gehad met Selektvracht. Zou het binnen 2 dagen zijn en het werden er twaalf en ze stonden op mijn vrije zaterdag ochtend om 8 uur op het raam te rammen. Was overigens wel blij met de schoenen die ze brachten :"D

WTF door het raam?
Ik zou me de pleuris schrikken :'D

In de telegraaf stond onlangs ook iets over een bruispaar dat uitnodigen had verstuurd via SV en uiteindelijk was er op de dag zelf niemand. Bleken die uitnodigingen nooit aangekomen te zijn. Lekker duur grapje.

Zelf nog nooit problemen mee gehad XD Ik vind de bezorgers hier zo grappig :’) Als we niet thuis zijn legt hij het in de schuur of onder het afdakje bij onze achterdeur. We hadden ook ooit een man die koekjes mee naam voor onze honden haha.

Ik las skeletvracht, ik dacht al ieeeee wat is dat nou weer.
Sorry, heeel offtopic

Ja echt! Ik schrok me ook echt dood, stond op het punt 112 te bellen haha :"D