Hai girls,
Ik weet dat er hier al een topic over is, maar is er iemand die toevallig ook 22 november naar de selectiedag van de hotelschool in Amsterdam moet? Misschien is het wel leuk om samen te reizen, of ervaringen/ideeën te delen?
Xoxo
Hi! Ja ik heb ook op 22 november selectiedag in Amsterdam. Jij ook in Amsterdam? Vind het wel lastig om me er op voor te bereiden hoor haha! iemand hier die tips kan geven? Hoe de dag is, welke kleding je aan moet etc? Alvast dank!
xxx
Oh leuk maxime! Zullen we nummers uitwisselen? Ik ga inderdaad ook naar Amsterdam ja
Leuk topic! Ik wil me ook aanmelden voor hotelschool the hague, ik ben alleen nog druk bezig met mijn motivatiebrief en een baantje in de horeca zoeken
^ ben je met het baantje zoeken niet een beetje laat? Ik dacht dat je 500 uur aan ervaring moet hebben voordat je je aan kan melden.
Nee, horeca-ervaring is een pré maar niet verplicht.
Hoi Meiden,
Aanstaande zaterdag heb ik een selectiedag bij hotelschool the Hague in Amsterdam. En ik vraag me af, hoe dat nou precies gaat en wat ik nou precies aan moet trekken? Want ik zie dat veel mensen een pak aandeden, terwijl ik juist een jurkje heb gekocht, kan dit ook? En is het heel erg als je nog geen ervaring hebt in de horeca? tot nu toe heb ik namelijk nog geen baantje gevonden in een restaurant maar ben daar wel mee bezig
xxx