select Qty? huh?

http://minnetonka.co.uk/moccasins_shop_products_qty.php?id=1422&cat=1&second_id=1422&page=1&sizeid=41&size=6&size_eu=39&colour=28

wat bedoelen ze hier met “Qty”? bij “select Qty”?

edit ; hoe lang duurt het voor ze aankomen bij www.minnetonka.co.uk ?

Geen idee, sorry.

Up.

Qty is dat niet; Quantity?
(als ik het goed schrijf)
en dat betekend hoeveelheid :stuck_out_tongue:

alleen ik weet het niet zeker ;o

quantity, hoeveelheid dus :wink:

en wat bedoelen ze daar dan mee? ;$

ooo, bedoelen ze dan hoeveel paar laarzen je wilt bestellen?

Select Quantity, selecteer hoeveelheid ja =)

okee dankjulliewel!

• ik ben niet zo supergoed in engels vergeleken met jullie, ik ben nog maar 14 (a) (’; -

hoe lang duurt het voordat ze aankomen als je besteld bij www.minnetonka.co.uk ?

up

For deliveries outside the UK customers should quote their tracking / ident code to either their national postal service or, if the tracking code is for DHL, then the DHL office in their country. We cannot tell you exactly when your goods will arrive but if you have not received them within one week of receiving your Receipt email we recommend you make enquiries as advised.

okee, dankje (:

Het aantal idd, voor 1 paar moet je dus dan ook 1 kiezen. En bij mij waren ze er binnen 2 dagen. Maar ik moest ze helaas terugsturen maargoed. Het is echt supergoede service!!
En vergeet niet even drop a hint te gebruiken, want dat krijg je nog eens 10% korting!

en hoe kan je betalen?

Misschien moet je eerst even de site goed bekijken… Als je wat wilt bestellen moet je registreren en dan wijst het zich vanzelf lijkt me.

oo, eindelijk.
dankjewel (:

Ghehe

ben ik de enige die bij Qty
aan cutie dacht?

Haha nee ik ook