Seksuele verlangens maar geen behoefte aan een vriend

oh dat heb ik ook…
gewoon zin om te zoenen, boeit niet met wie *nouja boeit opzich wel met wie maar je snapt me wel denk ik xD*
ik heb een half jaar een soort van jongen *gehad* waar ik dan mee afsprak als we allebij ff zoenbehoefte hadden.
dat was wel chill ^^
tot ik hem leuk ging vinden, toen ging ik verkeerde dingen denken die er niet waren.
dat waren gelukkig maar 2 weken, toen heeft ie een aantal dingen gedaan en gezegt waarna ik zeker wist dat ik niet verliefd op hem was.
en toen kwam er een nieuwe voor een weekje en die 1e kon dat niet hebben en ging toen allemaal dingen lopen zeggen over dat ie allemaal dingen met zn ex had gedaan blablabla… maar toen vond ik hem al niet meer leuk xD…

en jij hebt HE LE MAAL niks aan mijn verhaal…

Dat doen heb ik al gehad. Heb nu 2 exen omdat ik helemaal gek van mezelf werd, onzeker, twijfels enz.
Dus ik wil niet nog een keer die fouten maken

Heb ik ook ! Haha, ik zou geen serieus bezwaar hebben als iemand me zoent waar ik geen gevoelens voor heb :stuck_out_tongue: Maar aan de andere kant zijn er geen jongens die ik ken die ik als vriendje zou willen hebben.

Maar weetje, eigenlijk is dat juist best wel makkelijk: jongens willen heel vaak ook niet meer dan alleen maar zoenen! Tenzij ze echt helemaal verliefd op je zijn. Maar over het algemeen hoef je je dus niet schuldig te voelen achteraf, als je terug hebt gezoend :wink:

Nou de meeste jongens die ik ken, willen wel meer dan zoenen. Het zijn vaak al vrienden van me en gaan me dan steeds leuker vinden en dat laten ze ook merken. En mijn vrienden wil ik niet kwijt, dus ik moet opletten met wat ik doe :wink:

kun je ze dan niet vertellen wat je voelt en hoe je er tegen aan kijkt… heb ik ook gedaan en hij maakt me dan ook altijd rustig als ik in paniek raak… hij zegt dan dingen waar ik rustig van word en niet zo’n big deal ergens van ga maken… zo wordt hij i=ook niet snel boos als ik stom of afstandig reageer!!

suc6!!

.

Don’t have a boyfriend!
The vibrator is available :grinning:

Word iemand zn fuckbuddy.
(A)

ik heb dat ook hoor, het is nu 3 weken uit met me vriend omdat een officieel vriendje gewoon niet meer ging… nu niet meteen denken dat ik vreemd ben gegaan maar ik flirtte wel met jongens enzo en naja ik weet niet hoe ik ermee omga… gewoon zoenen als het erop aankomt.

Goed nieuws! :grinning:
Die jongen waar ik eerder over heb verteld is hardstikke lief voor me. Ik heb hem verteld hoe ik me voel en dat ik bindingsangst heb. Hij heeft nu alle geduld voor me, we doen het rustig aan, we doen het op mijn manier enz.
Ik had hem een keer 3x in het weekend gezien, was toch teveel voor me. Dat heb ik ook tegen hem gezegd en dat begreep ie. Dus we houden het op 1x afspreken in de week. Als ik bijvoorbeeld 2 dagen achterelkaar bij hem wil zijn, zegt ie van nee dat mag niet, omdat hij weet dat het dan misschien fout kan gaan. Dat is dus eigenlijk wel goed.
Ben heel blij met hem nu, het kan nog iets worden en misschien kom ik wel van mijn bindingsangst af! :grinning:

Het gaat je dus niet alleen maar om de seks. Je wil dus wel meer en je voelt ook wel meer voor hem alleen als je hem te veel ziet of als het te serieus wordt dan wil je niet meer. Dan is het inderdaad het verstandigste om het gewoon rustig aan te doen en elkaar redelijk vrij te laten. Succes in ieder geval.

nou je hebt tips gekregen en ze gebruikt en het is gelukt :pensive:

Het belangrijkste is dat je eerlijk bent tegen elkaar :slightly_smiling_face:. Dat ben je geweest en zo heb je voorkomen dat hij opeens onverhoopt gekwetst raakt en je hebt jezelf een kans gegeven om rustig iets op te bouwen. Goed gedaan hoor!

xx

[quote author=kitkatja link=topic=109142.msg[quote author=Panka099 link=topic=109142.msg[quote author=Panka099 link=topic=109142.msg3310343#msg3310343 date=1231669119]#msg[quote author=Panka099 link=topic=109142.msg3310343#msg3310343 date=1231669119] date=1231669119]#msg[quote author=Panka099 link=topic=109142.msg[quote author=Panka099 link=topic=109142.msg3310343#msg3310343 date=1231669119]#msg

Seks willen was ook wel wat groot gezegd van me. Maar had wel heel erg veel behoefte om iemand te gaan zoenen om te zoenen, niet meteen veel meer.

[quote author=kitkatja link=topic=109142.msg[quote author=Panka099 link=topic=109142.msg[quote author=Panka099 link=topic=109142.msg3310343#msg3310343 date=1231669119]#msg[quote author=Panka099 link=topic=109142.msg3310343#msg3310343 date=1231669119] date=1231669119]#msg[quote author=Panka099 link=topic=109142.msg[quote author=Panka099 link=topic=109142.msg3310343#msg3310343 date=1231669119]#msg

Dankje! Ik hoop ook dat het goed gaat. Het fijne is dat we allebei communicatie heel belangrijk vinden.

Ja dat heb ik ook, alleen heb ik geen seksverlangens. Ik hou supper veel van hem, maar op de een of andere manier wil ik geen relatie. Ik ben gewoon bang dat het uit gaan, gebroken hart en dat soort dingen. ieh.

Seks of zoenen … het maakt niet uit. Volgens mij doen jullie het zo goed hoor :slightly_smiling_face: