Seksuele verlangens maar geen behoefte aan een vriend

Ik heb het namelijk zelf op dit moment heel erg. Ik heb echt totaal geen behoefte aan een vriend(is me teveel gedoe, word ik onzeker van enz), maar als een leuke jongen mij zou zoenen ben ik bang dat ik het ook beantwoord terwijl er bij mij geen verliefde gevoelens bij komen kijken, maar bij de jongen misschien wel. (het zijn meestal goede vrienden van me)

Zijn er meer mensen die dit hebben? En hoe ga je daar mee om?

Geen nutteloze reacties aub!

[b][message=3226320,noline]Visualise schreef op 08 december 2008 @ 16:11[/message]:[/b] Nou ik wil toch even mijn verhaal kwijt.

Een paar weken geleden heb ik gezoend met een jongen. Hij vond me al leuk en ik begon hem ook steeds leuker te vinden. Met vrienden gingen we naar hem toe. Wij bleven daar met zijn allen slapen en ik sliep gewoon bij hem in bed. Opeens zoende hij mij en ik vond het echt niet erg, deed gewoon mee. Het voelde goed. Heb er absoluut geen spijt van.

Later wilde hij dus weer afspreken enzo. Dat wilde ik in het begin ook, maar zodra het richting ‘je vriendje’ of ‘vaste relatie’ gaat, word ik gek. Ik ga twijfelen, wil het niet meer, ik ga me kut voelen enz. Ja, ik heb bindingsangst…

Nou had ik hem in het weekend weer gezien en ik vond het erg lastig. Het praten was geen probleem, maar ik voelde me heel erg aangetrokken aan hem, als we alleen waren geweest had ik hem gezoend. Dus dat is geen combinatie: hem heel erg leuk vinden en dan ook nog geen relatie willen…

Dus eigenlijk is het meer de vraag hoe ik met dit verhaal omga?

heb ik niet
maar er zijn zat jongens die one-night-stands of zoiets soortgelijks doen. zeg gewoon meteen duidelijk dat je niks wil, dan is het aan hem de keuze wat ie wil.

tegenwoordig word er best snel gezoend.
en de jongens die je meestal ontmoet willen niet eens serieus iets.
Ik snap wel wat je bedoelt, maar dat kan altijd voorkomen!
Als je gewoon duidelijk bent is er niks aan de hand denk ik.

haha herkenbaar… achjahh sommige dingen
gebeuren gewoon, maar hoe je er mee om
moet gaan, ik zou het echt niet weten !

Ik ben geen type die zomaar maar iemand gaat zoenen, maar de laatste tijd heb ik die verlangens wel veel vaker. Ben bang dat ik het dadelijk toch rare dingen ga doen, dat ik een jongen kwets, terwijl ik dat niet wil.

Je kan wel zeggen: gewoon je beheersen.
Maar je zit toch wel met die verlangens, dus dan is dat niet zo gemakkelijk…

Soms denk ik dat ik ook alleen maar seks wil, maar als het dan gebeurt, dan blijk ik toch wel echt liefde nodig te hebben bij seks. Ik ben gewoon zo gevoelig…
Maar klasgenoten zeggen dat ze er op los neuken, zonder liefde, een paar doen dat ook echt…
Ik weet niet, mis moet je het doen (k weet nie tof je verder ervaring hebt) maar mijn eerste ervaring was zonder liefde, en ik voelde mij daarna onzettend misbruikt (terwijl ik zelf t iniatief nam)
Dus denk goed na:)

En ja jongens kwetsen, ben ik ook erg goed in ben ik bang, dus idd eerlijk zeggen wat je wilt en voelt.

hahaha ik heb dat !!

misschien ben je wel lesbisch…

Nou het is nog niet zover dat het tot seks uitkomt, maar ik heb vooral verlangens naar het zoenen en strelen enzo.
Ben ook nog hardstikke maagd, dus ik wacht wel tot de seks als ik er aan toe ben met een lieve vriend

hahah of niet… is meer gewoon behoeftes uit…dingesen… ik weet niet hoe je het noemt… je wilt nix voor vast maar voor af en toe… zoals … hmm… ben en jerry wil je ook niet elke avond / want je wordt er dik van… dus je wilt het gewoon af en toe/ voor een bevredigend gevoel ofzoiets… snappiee…
hahah

ehh,waarom maak je hier een topic voor aan? oplossing is toch simpel. een fuckbuddy noemen ze zoiets.

Ja, dat gevoel van geborgenheid hebben, heeft iedereen wel denk ik af en toe behoefte aan.
Maar daar is niets mis mee, betekend dat je een mens bent, met de hang naar liefde.
en indd dat je maagd bent enzo, en het met een vriend wilt doen. Daar ben ik achter gekomen door die ene nare ervaring:p (en ben dus ook maagd;))

whahahahahahahahah
:sex:

Ja nouja, heb ik soms ook wel.
Maar dat werkt niet, geloof me maar.
Ik vind dat er niks mis mee is om mensen te zoenen, maar als er meer aan te pas komt en ook met meerdere jongens, vind ik het snel eigenlijk niks.

doe normaal

had ik eerst ook.
ben nu al bijna een half jaar gelukkig met mn vriend
maar daarvoor was ik ook zo van ik wil nix vast maar ik wil wel zoenen
dat gaat alleen nooit lang goed, of hij wordt verliefd of jij word verliefd
dus als je wil zoenen doe dat dan gewoon maar zorg ervoor dat je hem daarna niet meer ziet, een onbekende dus
t is moeilijk haha maar je kunt ook zomaar verliefd worden en er iets heel moois aan over houden
dus ga niet dwingen zeg maar van ‘ik wil zoeneee!!’
daar word je zelf ook echt niet gelukkiger van denk ik.

Uppie ^^

Nou ik wil toch even mijn verhaal kwijt.

Een paar weken geleden heb ik gezoend met een jongen. Hij vond me al leuk en ik begon hem ook steeds leuker te vinden. Met vrienden gingen we naar hem toe. Wij bleven daar met zijn allen slapen en ik sliep gewoon bij hem in bed. Opeens zoende hij mij en ik vond het echt niet erg, deed gewoon mee. Het voelde goed. Heb er absoluut geen spijt van.

Later wilde hij dus weer afspreken enzo. Dat wilde ik in het begin ook, maar zodra het richting ‘je vriendje’ of ‘vaste relatie’ gaat, word ik gek. Ik ga twijfelen, wil het niet meer, ik ga me kut voelen enz. Ja, ik heb bindingsangst…

Nou had ik hem in het weekend weer gezien en ik vond het erg lastig. Het praten was geen probleem, maar ik voelde me heel erg aangetrokken aan hem, als we alleen waren geweest had ik hem gezoend. Dus dat is geen combinatie: hem heel erg leuk vinden en dan ook nog geen relatie willen…

Dus eigenlijk is het meer de vraag hoe ik met dit verhaal omga?

jullie hebben nog niks en het kan nog heel lang duren voor dat dat komt
als je hem echt heel leuk gaat vinden enzo vind je het mischien wel minder erg om aan hem vast te zitten maar je hoeft toch ook niet echt wat te hebben om zo met elkaar om te gaan…

Bindingsangst… i know it… hb ik ook … maar moet je sterker door zijn… laat je nix wijsmaken gewoon doen … en dan voelt het ook anders…