seksuele dromen

Heey
De laatste tijd heb ik last van seksuele dromen. Het gaat dan over een jongen die ik leuk vind.
Ik zelf heb het idee dat ik niet zo met seks bezig ben, maar ik droom er wel vaak over.
En als ik dan wakker word schaam ik me heel erg, omdat ik zo over hem heb gedroomd. Mijn vraag is is het normaal om seksueel te dromen over iemand die je leuk vind?

En ik ben bang dat het raar is om zo te dromen. En vaak heb ik het gevoel dat ik als enige er last van he .
Dus ik vroeg me ook af of jullie hier ook weleens last van hebben?

Helemaal niet raar!

Is echt niet raar hoor! Ik droom soms ook wel daarover, haha.

Oke gelukkig.
Dank jullie wel.

Dus het is ook niet raar om zo over iemand te dromen terwijl je geen relatie met diegene hebt?

Neehoor!

Last zou ik het zeker niet noemen :wink: Het is doodnormaal om zo te dromen over iemand die je leuk vindt.

Oke, gelukkig, dank jullie wel.

Heey

Ik heb een probleempje hij wil naaktfoto’s van me. Maar eigenlijk wil ik niet. Maar hij is altijd zo lief en aardig voor me dat ik geen ‘nee’ wil zeggen. Omdat ik bang ben dat ik hem dan kwets. Nu draai ik er een beetje om heen. Maar ik weet niet hoe ik verder moet. Hij vlijt me heel lief dat ik mooi ben en zo. En ik vind dat super lief van hem.
Maar ik ben toch een beetje bang voor wat hij ermee zal gaan doen. En of hij wel te vertrouwen is. Ik vertrouw hem wel en geef echt om hem, maar ik weet niet wat zijn bedoelingen zijn.

Ik durf dus geen naaktfoto’s te sturen, maar wil hem ook niet kwetsen, door het niet te doen.

Wat moet ik nu doen?

Niet doen.

Maakt niet uit dat hij ‘gekwetst’ wordt daarom.

Je wilt geen spijt hebben als er naaktfoto’s van je rondgaan.

Sorry foutje, let er maar niet op!

Heey
Ik bedoelde dat hij in een andere topic moest, maar heel erg bedankt voor je reactie.
Het helpt me wel.

Bro, geen naaktfoto’s van jezelf naar die jongen sturen.

Stuur nooit maar dan ook nooit naaktfoto’s naar wie dan ook. Als hij je zo graag naakt wilt zien moet ie maar irl komen kijken maar stuur nooit naaktfoto’s

Heey

Ik heb hem geen naaktfoto’s gestuurd.
Ik ben er zelf heel blij mee, maar hij is een beetje boos.
Dus ik heb wel het gevoel dat hij is gekwetst, ik heb een klein schuldgevoel,omdat ik ‘nee’ heb gzegd.:cry:
Maar heel erg bedankt voor jullie reacties.

Heel goed van je dat je de naaktfoto’s niet hebt gestuurd!! En voel je niet schuldig, je hebt echt helemaal niets verkeerd gedaan. Laat die sukkel maar lekker boos zijn.