Seksualiteit weekboek

Lieve meiden,

Voor een training vanuit school is het de bedoeling dat ik 6 weken lang een weekboek/dagboek bijhoud over hoe die week seksualiteit op mijn pad is gekomen.
Ja, dus ook hoe, met wie, wat en waar en hoe je je daarbij voelt.
Jullie kunnen je vast bedenken dat dit niet altijd even makkelijk is, aangezien we dit ook moeten voorlezen in de klas.
Echter, iedereen mag haar grenzen aangeven en als je iets niet wil opschrijven of vertellen hoeft dit niet.
Aangezien seksualiteit niet alleen seks zelf is, maar ook bijvoorbeeld jongens die naar je fluiten, geconfroteerd worden met seksende lieveheersbeestjes, een gesprek over wensen en grenzen met je vriend of je broertje die in zn blote kont door de kamer danst, schrijf ik liever dat soort dingen op
Ik vind het alleen erg moeilijk!

Nu is mijn vraag aan jullie: hoe zijn jullie deze week met seksualiteit geconfronteerd of in aanraking gekomen?

uhm, ik zag op funniest home videos twee giraffes in volle actie. Een vriendin begon over seks tegen mij. En afgelopen weekend ben ik bij mn vriend geweest :grinning:

Eeeh, jongens op straat die naar me fluiten/omkijken.
Bij het uitgaan hetzelfde + dat ze in mijn kont knijpen.
En als blote broertjes ook meetellen ook op die manier :’)
En mijn blote tweelingzus, en moeder =)
En eh nou normaal gewoon met mijn vriendje, maar deze week heb ik geen contact met hem gehad.
Oh haha de konijnen van een vriendin van me hadden ook seks toen ik bij haar was :’) HEFTIIIG.

Oke dat was het denk ik :3

Pff oke ik zou echt serieus weigeren om dat te doen :’) Ik zou me echt doodschamen als ik dat zou moeten voorlezen in de klas… Maar ik kan je verder niet echt helpen, want ik kan zo even niks verzinnen, zie dit dus maar als een upje :slightly_smiling_face:

Hihi, ik zag gister een stel neukende meeuwen op het dak van het flatgebouw tegenover mijn appartement (ik woon op de 6e verdieping dus kan zo op dat dak kijken)

En verder; zoenen met m’n date, zoenende mensen om je heen op straat, wat seksgerelateerde topics hier op GS, een of andere verschrikkelijke buitenlander die ‘kuskus’ naar me deed toen ik langsfietste.
Enehm, verder weet ik even niet.

Mag ik vragen wat voor training voor school dat eigenlijk is? Ik vind het best een vreemde opdracht namelijk, behoorlijk persoonlijk ook. Ik denk er meteen een pedo-achtige leraar bij, maar dat zal niet lijkt me ;p

een rare oude vent dat elke ochtend als ik naar school fiets toetert en dan een kushandje geeft.
Verder ‘slapen’ met mijn vriend.
Versierd worden met uitgaan.

Nagefloten worden door jongens, een of andere turk die zei : meisje meisje psst! vaag… haha. Ehm, op school biologie hoofdstuk over soa’s… ehm, girlscene sommige topics… zoeiets?

Ik kreeg het boek van James Worthy in me handen gedrukt. Lees even de binnenkant werd er gezegd. Ik las het en wist genoeg.

haha wat een geinige reacties:P hierdoor krijg ik wel meer ideeen en inspiratie:) thnks

de lees heet seksualiteit in de hulpverlening. ik doe pedagogiek en zal in de hulpverlening te maken krijgen met seksualiteit bij clienten en dit kan soms confronterend zijn. de bedoeling van deze les is dan ook meer inzicht krijgen in je eigen seksualiteit. haha het is een blonde krullebol vrouw van onze leeftijd ongeveer:P dus geen vieze pedo gelukkig:)

Jongens die complimenteren, flirten.

smsjes? vooral deze week :’). tv ook denk ik. (bijv. echte meisjes in de jungle vandaag).

Aahh als je pedagogiek studeert dan snap ik het wel ja. Nou succes ermee! (:

Afgelopen week debiel veel seks gehad met mijn vriend. En ook vaak seksueel getinte reclame’s, programma’s etc op tv en internet.

Tijdens biologie examen :stuck_out_tongue: uhm… 2 eenden aan de kant het zien doen ( en dat was niet met opzet, ik zag het zomaar ineens ) Jongens die je helemaal nakijken. Smsjes (A)

Ik praatte met iemand over seks (algemeen) en zag dat een groepje Marokkanen een Hollandse en een Arabische (?) meisje nafloten.

• Ik had het over seks met mijn ex (hij heeft een nieuwe vriendin, ik een nieuwe vriend. tjua, dan bespreken we dat toch even, haha)
  • Ik werd nagevloten in de stad
  • Bij m’n vriend geweest + geslapen. Seks gehad, samen gedoucht, bladiebla.
  • Mijn moeder probeerde subtiel te ondervinden of ik al seks had met m’n nieuwe vriend.
  • Een vriend van mij zat te geilen op een belgisch accent van een medestudent tijdens college.

Jua, dat was 'm wel. :")

Jeetje dat zou ik echt een hele nare opdracht vinden, op de één of andere manier heb ik een moeite met al die seksualiteit en ga ik het liever uit de weg dan dat ik me er zo bewust van ben, ik vind dat het echt héél erg aanwezig is in de maatschappij tegenwoordig. Maar goed, ik ga het dus niet opschrijven :’).

Vergeet ook vooral de tv niet! in bijna elk programma of reclame kom je wel zoenende mensen tegen of mensen die elkaar strelen of zo een blik in de ogen hebben. Dat hoort er ook bij!

TV, seks met mijn vriendje, whatsapp van mijn vriendje (seksueel getint), nagefloten, een vrouwtjes eend die verkracht werd door 2 mannetjes eenden, gepraat over seks met een goeie vriendin.