Hoi (:
Ik heb morgen 20 maandjes met mijn vriend en hij komt dan naar mijn huis toe,
ALS ik wat leuks zou verzinnen haha
Nou heb ik dus iets gemaakt, een seksspel
Maar eerlijk gezegd twijfel ik heel erg of hij dit leuk gaat vinden?
ik weet niet waarom ;p want alle onderdelen hebben we al is gedaan en vond hij leuk, maar ik ben gewoon wat onzeker
Hierbij jullie mening gevraagd, en als het leuk is kunnen jullie het natuurlijk ook doen ;p
Nodig:
Dobbelsteen
Touw (alternatief – Badjas)
IJsklontje
Kaartjes
Seksvragen
(en misschien massageolie)
Je ziet hieronder dus wie een kaartje mag pakken steeds, dit moet je gewoon opvolgen, en daaronder staan bij de ronde’s wat er op het kaartje hoort te staan.
je moet de kaartjes dus nog maken en de seksvragen verzinnen.
de eerste paar rondes zijn bedoeld om er in te komen en na ronde 8 is het spel waarschijnlijk niet afgelopen en ga je gewoon nog even door haha ;p
- gooi de dobbelsteen, wie het laagst heeft gegooid mag een kaartje van de eerste stapel pakken.
- gooi de dobbelsteen, wie het hoogst heeft gegooid mag een kaartje van de eerste stapel pakken.
- gooi de dobbelsteen, wie het hoogst heeft gegooid mag een kaartje van de eerste stapel pakken.
- gooi de dobbelsteen, wie het laagst heeft gegooid mag een kaartje van de eerste stapel pakken.
- Pak samen een kaartje van de eerste stapel.
Kaartjes
Ronde 1:
Kleed je tegenstander uit zonder je handen te gebruiken,
Dobbel daarna, Even? Kleed jezelf uit, Oneven? Laat je tegenstander je uitkleden.
Ronde 2:
Stel de vragen (seksvragen die je al hebt gemaakt) aan je tegenstander.
Ronde 3:
Zet een zuigzoen bij je tegenstander, Even? Op een zichtbare plek, Oneven? Op een onzichtbare plek.
Ronde 4:
Pak een ijsklontje en ga over het lichaam van je tegenstander heen
Ronde 5:
Ga met jezelf spelen, de ander kijkt toe
Ronde 6:
Geeft je tegenstander een (erotische) massage
Ronde 7:
WEDSTRIJD, bind elkaar vast en wie er binnen 2 minuten los is de winnaar. De winnaar krijgt een handeling naar keuze, laat je tegenstander je beffen/vingeren of pijpen/trekken
Ronde 8:
Kies een standje en voer hem uit.