Seksspel

Hoi (:

Ik heb morgen 20 maandjes met mijn vriend en hij komt dan naar mijn huis toe,
ALS ik wat leuks zou verzinnen haha :stuck_out_tongue:
Nou heb ik dus iets gemaakt, een seksspel
Maar eerlijk gezegd twijfel ik heel erg of hij dit leuk gaat vinden?
ik weet niet waarom ;p want alle onderdelen hebben we al is gedaan en vond hij leuk, maar ik ben gewoon wat onzeker
Hierbij jullie mening gevraagd, en als het leuk is kunnen jullie het natuurlijk ook doen ;p

Nodig:
Dobbelsteen
Touw (alternatief – Badjas)
IJsklontje
Kaartjes
Seksvragen
(en misschien massageolie)

Je ziet hieronder dus wie een kaartje mag pakken steeds, dit moet je gewoon opvolgen, en daaronder staan bij de ronde’s wat er op het kaartje hoort te staan.
je moet de kaartjes dus nog maken en de seksvragen verzinnen.
de eerste paar rondes zijn bedoeld om er in te komen en na ronde 8 is het spel waarschijnlijk niet afgelopen en ga je gewoon nog even door haha ;p

1. gooi de dobbelsteen, wie het laagst heeft gegooid mag een kaartje van de eerste stapel pakken.
  2. gooi de dobbelsteen, wie het hoogst heeft gegooid mag een kaartje van de eerste stapel pakken.
  3. gooi de dobbelsteen, wie het hoogst heeft gegooid mag een kaartje van de eerste stapel pakken.
  4. gooi de dobbelsteen, wie het hoogst heeft gegooid mag een kaartje van de eerste stapel pakken.
  5. gooi de dobbelsteen, wie het laagst heeft gegooid mag een kaartje van de eerste stapel pakken.
  6. gooi de dobbelsteen, wie het laagst heeft gegooid mag een kaartje van de eerste stapel pakken.
  7. Pak samen een kaartje van de eerste stapel.
  8. gooi de dobbelsteen, wie het hoogst heeft gegooid mag een kaartje van de eerste stapel pakken.

Kaartjes
Ronde 1:
Kleed je tegenstander uit zonder je handen te gebruiken,
Dobbel daarna, Even? Kleed jezelf uit, Oneven? Laat je tegenstander je uitkleden.

Ronde 2:
Stel de vragen (seksvragen die je al hebt gemaakt) aan je tegenstander.

Ronde 3:
Zet een zuigzoen bij je tegenstander, Even? Op een zichtbare plek, Oneven? Op een onzichtbare plek.

Ronde 4:
Pak een ijsklontje en ga over het lichaam van je tegenstander heen

Ronde 5:
Ga met jezelf spelen, de ander kijkt toe

Ronde 6:
Geeft je tegenstander een (erotische) massage

Ronde 7:
WEDSTRIJD, bind elkaar vast en wie er binnen 2 minuten los is de winnaar. De winnaar krijgt een handeling naar keuze, laat je tegenstander je beffen/vingeren of pijpen/trekken

Ronde 8:
Kies een standje en voer hem uit.

Ik vind het een beetje vreemd om een seksspel te doen maar je moet het zelf weten natuurlijk.

en waarom vind je het vreemd ;p?

Door het vastbinden komt het op mij over als gedwongen seks. Dit klinkt vast heel vreemd, ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen.

Oke ;p naja dat vastbinden vinden we allebei heel leuk en hij vooral als ik het bij hem doe, dus dat zal die wel leuk vinden. maar ja, ik twijfel zelf ook een beetje ;p

Het is wel origineel bedacht hoor, vind het knap gedaan. Ikzelf zou het alleen niet doen maar dat ligt denk ik aan mij persoonlijk.

ik vind het leuk verzonnen. En ik denk niet dat een seksspel als gedwongen overkomt, misschien in het begin, maar daarna ga je denk ik zo in het spel op dat daar absoluut geen sprake van is… Ik denk dat jongens/mannen het over het algemeen echt wel aantrekkelijk vinden als zijn vriendin het initiatief neemt voor seks of een spannend spelletje bedenkt… Ik vind het in ieder geval echt gaaf, en ik zou gewoon een poging wagen als ik jou was :wink: als je het niet probeert, dan weet je t niet

Hm het zal vast leuk zijn,maar het lijkt me nogal gespeeld. Ik vind dat seks natuurlijk moet gaan, gewoon lekker ongedwongen. Als je een spel gaat spelen is dat het toch niet echt lijkt me… dan ben je bij ronde 8 en dan moet je een standje uitzoeken en die uitvoeren. Het lijkt mij gewoon niks…

En hier heb je niet veel aan volgens mij :’)

Ik heb besloten om het te gaan doen (stiekem heb ik gebeld om te vragen wat hij van het idee vond xd en het leek hem heel leuk)

Het is idd wat gespeeld, maar het is maar een soort voorspel, daarna doe je je eigen ding (:

ligt een beetje aan jou en hem, zou het zelf niks vinden als mijn vriendje zoiets zou bedenken maar als het bij jullie past, waarom niet.

Ik zou het niet zo leuk vinden, maar dat verschilt per persoon.

Ik zou het niet doen. en ik zou zeker geen ronde 5 kunnen doen haha :grinning:

Het is origineel, maar ik weet niet in hoeverre het zin heeft. Tenminste, je bouwt toch altijd op naar seks, en met zo’n dobbelspel zou 't alleen maar heel erg grappig en van geen kant erotisch worden. (Tenminste, zo zou het bij ons gaan. En áls m’n vriend er al geil van zou worden, zou hij echt niet de moeite nemen om zo’n spelletje uit te zitten en me gewoon bespringen)

Ik vind het wel een leuk idee. Als mijn vriend daar mee zou komen, zou ik het leuk vinden (:

Jongens vinden dit soort dingen altijd leuk! Ik heb zelf ook de sex-boek-box ooit aan mijn vriend cadeau gedaan, zitten ook zulke onderdelen in, en vind het vastbinden juist leuk van je! Maakt het toch allemaal spannender! tip doe kaarsjes aan met eventueel wierook en verder weinig licht, maakt het allemaal nog intenser! Jezelf insmeren met lekkere bodylotion( die niet te erg smaakt naar zeep) Is ook fijn.