Seksspeeltjes

Hallo

Mijn vriend en ik zijn 6 maanden samen.
We zouden straks na zijn werk naar een sekswinkel gaan om speeltjes te kopen, hij wilt heel graag een vibrator kopen voor mij waar hij me dan mee kan plezieren. Ook gaan we een blinddoek kopen en een cockring. Een cockring hebben wij al, maar hiervan voelen we bijna niks haha.
Ik wil dit ook, maar is het niet raar om na 6 maanden al speeltjes te kopen?
Voor mij komt dit een beetje over alsof hij op onze ‘gewone’ seks al een beetje is op uitgekeken, hij zegt dat dit helemaal niet waar is.

We willen een vibrator waar je ook mee kan penetreren, hopelijk bestaat zo iets… Zal wel ^^
Maar dan zei hij ook dat het zeker niet groter/dikker mag zijn dan zijn penis, omdat hij dan denkt dat ik dan niks meer zou voelen als wij seks hebben. Klopt dit?

Waarom vind je dat raar? Als jullie dat allebei willen is dat toch prima.
Er is geen bepaalde tijd wanneer je dingen kan gaan gebruiken.

Zeker niet raar inderdaad, gewoon lekker doen! Als jullie het beide leuk en lekker vinden zal het alleen maar zorgen voor meer plezier samen. En nee als je een dildo/vibrator hebt die dikker is dan de penis van je vriend heb je echt niet gelijk een uitgewoonde grot, dat trekt gewoon weer strak daarna dus maak je daar geen zorgen om. Have fun :grinning:

:grinning_face_with_smiling_eyes: