Seksspeeltje thuisbezorgd

Ik had een voucher van christine le duc via vakantieveilingen. Nu heb ik mijn vibrator besteld. Hij word morgen of overmorgen bezorgd (door zon bezorgdienst). Alleen morgen ben ik maar steeds even tijd en woensdag mijn moeder ook naast mij. Ik ben bang dat hij er misschien in kijkt of er naar vraagt wat er in zit.

Ik gok dat mensen ook wel ervaringen hebben (met een sekspeeltje of iets in die richting) thuis bezorgd krijgen. Heeft iemand tips? Moet ik iets zeggen over dat er iets bezorgd word en er over liegen wat er in zit als mijn vader t vraagt (alleen weet niet of ik goed liegbeest) of niet? Ik word er een beetje zenuwachtig van, van deze situatie.

Ik zou gewoon zeggen dat er een pakketje voor je komt, dan weten ze dat. Mijn ouders maken het niet open en zullen ook niet vragen wat er in zit. Maar ja ik ben dan ook 20, weet niet hoe oud jij bent?

Ik ben 23 en bijna nooit openen ze post (heel erg zelden). Maar t maakt mij gewoon zenuwwappig haha. Ik voel me net een stiekeme tiener ofzo.
maar misschien vraagt hij wel er naar wat het is als ik het zeg of juist als het al.is bezorgd. En als t woensdag word bezorgd zal mijn moeder misschien vragen waar ik nu mijn geld aan heb aangegeven (omdat ze soms vind dat ik teveel of onnodige dingen koop).

Ik zou even melden dat er een pakketje voor je komt, maar verder niet. Als ze er dan naar vragen, misschien zeggen dat het voor Sinterklaas/kerst is oid?

We hebben al Sint gevierd(omdat t planmatig niet lukte met het hele gezin op 5 of 6 december) en wij doen niks met kerst (niet qua cadeaus). Dus dat smoesje/leugentje zal niet geloofwaardig zijn hihi.

En als sintcadeau voor een vriendin oid?

Dat is nog wel een optie misschien. Dankje voor t idee.

Of je zegt dat het gewoon verzorgingsspullen zijn en dus niet ‘interessant’. Je bent geen uitleg schuldig en volgens mij pakken ze dat soort dingen ook altijd wel discreet in.

Misschien een tip voor de volgende keer; laat het bezorgen bij op een ophaalpunt. Dan kan je het zelf ophalen zonder dat je ouders het weten.

Daar kon ik niet voor kiezen bij deze online winkel. Anders had ik dat zeker weten gedaan.

is je pakketje inmiddels al gekomen??
mijn vader en moeder zijn heel verschillend wat betreft nieuwsgierigheid…
mijn moeder die wil gewoon altijd weten wat erin zit… en als ik het niet wil laten zien, dan vermoedt ze juist dat het iets geheims is waardoor ze gewoon blijft doorgaan! mijn vader die kan het hem echt niks schelen wat ik bestel…!

dit ^

Ik zou gewoon zeggen dat het een boek is voor je studie bijvoorbeeld, lijkt me niet echt interessant voor ze.

^Ik denk niet dat veel mensen willen dat hun ouders dat weten tbh. En het ligt er ook heel erg aan of je een relaxte relatie hebt met je ouders en veel bespreekt, maar gemiddeld denk ik dat veel mensen dat echt niet willen.

Trouwens, als er toch op staat dat het van hun site komt, kan je ook gewoon laten weten dat je een zeepdispenser oid van die site hebt besteld :’) Ze hebben namelijk ook gewoon normale dingen. Of gewoon melden dat je een parfum als cadeautje voor een vriendin hebt besteld, die verkopen ze ook. Ik denk niet dat je ouders het dan perse willen zien.

Toen ik mijn eerste vib had besteld vroeg mijn moeder ook wat er in het pakje zat…ik zei… zou je wel willen weten he…nou ja okeej een vib. Ik zei het met een lachend gezicht dus ze geloofde me niet en zij kreeg een rood hoofd haha

Ze weet inmiddels wel dat ik er eentje heb omdat ze het geluid een keer heeft gehoord :frowning:

Ik vind de drempel iets te groot om het gewoon te vertellen. Vind het toch een beetje raar en persoonlijk om het te zeggen. Net zoals ik niet zou zeggen dat ik mastrubeer. Mijn ouders weten wel dat ik nog maagd ben (omdat ik nog nooit vriendje heb gehad) maar meer weten ze hopelijk niet.

Ik heb trouwens sochtends verteld tegen mijn pa dat er een pakketje voor mij aan de deur werd bezorgd. Hij vroeg niet waarom. Mijn moeder dacht dat er een boek in zat voor gedichtengedoe met familie op zondag maar gezegd dat het niet zo was. En verder heeft ze niet gevraagd wat er dan wel was.

… is het nog gelukt of zijn je ouders er toch achter gekomen?

Ze zijn er niet achtergekomen en het ligt nu in een kast waar ze niet zo snel komen dus hopelijk blijft t zo.

Ik weet niet hoe oud je bent maar ik vind ook dat ouders een beetje begrip moeten hebben voor dit soort dingen. Zo raar vind ik het namelijk niet om dat soort dingen te hebben, vooral als je 18+ bent.