Seksgesprekken verbergen.

Als jullie met je vriendinnen over seks praten hebben jullie dan bepaalde begrippen die jullie veranderen zodat mensen niet weten waar je het over hebt? Hahaha.

Huh? Nee.

umm… nee?

Als je handwerk en mondwerk i.p.v. rukken en pijpen verbergen vindt, dan ja.
Verder niet geloof ik

Ehm, nee.
Als ik het al met een vriendin erover heb (en dat heb ik niet met veel vriendinnen), dan zijn het van die vriendinnen die geen blad voor de mond nemen :’)

whaahaa in groep 8 had ik dat met 3 vriendinnen :stuck_out_tongue:
zal ik ze eens opnoemen :stuck_out_tongue:
kont : goega oid, was bosnisch voor kont volgens een van ons
vagina : maatemmer vraag me niet waarom, zorgde wel voor hilarische momenten zoals met rekenen fzo XD
penis : olifantje
‘het’ doen: ananassen (was dat niet van sims ofzoo…?)
en verder ben ik t eigenlijk vergeten… alweer een hele tijd terug, hadden wel iets voor borsten maar dat was echt heel vage benaming XD

ohw en ongesteld was feest XD maar dat kwam uit de familie van een van ons
maarja… waren nog jong he :stuck_out_tongue:
natuurlijk niet echte seks onderwerpen toen

i love to color
I can’t color enough, I would color all day every day If I had my way, I would use every crayon in my box

grapje, wij gebruiken geen schuilwoorden. vriendin van me zit op een andere school en die zeggen wel 1/4de, 2/4de, 3/4de etc.

(dat bovenste was trouwens een satc reference :’) )

Nee, ik praat sowieso niet in het openbaar over seks. En als je met vriendinnen onder elkaar bent, hoef je toch ook geen schuilwoorden te gebruiken?

Komt misschien omdat ik meer mannen dan vrouwen als vrienden heb, maar ik verberg niks xD ben dan ook niet zo moeilijk hoor.

Nee, dat doe ik niet. Meestal praat ik er op school niet over en als we gewoon thuis zijn vind ik het niet nodig.

Nee, met een aantal vriendinnen praat ik erover, en als we dat doen gaan we geen schuilnamen gebruiken ofzo.
(behalve toen een vriendin vertelde dat ze zo’n moeie arm kreeg bij handwerk, daarna een tijd lang verwezen we naar haar bezigheden met haar vriend door dat te simuleren en dan een slap handje te laten hangen xD)

Ik had wel met een aantal vriendinnen een paar jaar terug dat we ongesteldheid Voldemort noemden. Want een van die meisjes zei “ik ben jeweetwel” en toen zei een ander “…Voldemort?”. Dus toen was dat dat :’)

Nee :’)

sex and the cityy(:

Kijk, dat vind ik nou humor!

Ja, nouja, alleen als kutgrapjes :’) Een vriendin had ooit spierpijn en toen zei ze dat dat van de sportschool kwam. Nouja, sindsdien heet dat zo. Maar verder, nee. Seks is gewoon seks.

nee, maar er zit wel een meisje in mijn klas die zo overal codewoordjes voor had :q

Ik had zelf namelijk dat een vriendin van mij seks had gehad met haar nieuwe vriend en toen wou ik weten of ze dan ook was klaargekomen. Dus toen zei ik; ‘Heb je je pannekoek ook euh opgegeten dan?’

En op wonderbaarlijke wijze begreep ze meteen wat ik bedoelde, maar andere mensen niet, dus dat was wel handig.

Mwah, in 't openbaar bij de bushalte wel ja.
Bij iemand thuis niet. Al zal ik nooit details naar buiten brengen, omdat ik 't vreselijk vind als mijn hubby dat ook zou doen.

hahahhaahahhahahahaha ik heb hier echt zo hard om moeten lachen!
geniale “omschrijving”! :stuck_out_tongue: