Seksgeluiden

Gisteravond heb ik mijn ouders voor het eerst gehoord toen ze… bezig waren.
Ik hoorde vooral mijn moeder gilletjes geven, en ik schaamde me diep. Ik snap niet waarom ik me zou moeten schamen omdat ik zelf niks gedaan heb, maar toch is het zo. Ik kon niet slapen en toen het heel laat was heb ik het gehoord.
Ik schrok me dood, want ik dacht er nooit over na dat zij dat ook deden.
Ik vind het vooral heel vies. Hebben jullie dat ook wel eens meegemaakt? wat deden jullie toen?
xx

Nee gelukkig niet, maarja bedenk maar zo, je ouders houden nog van elkaar.

ah wat kut voor je dat lijkt me zo erg he, ik heb het nog nooit gehoord, maar toen ik 11 ofzo was vond ik een pakje condooms en daar was ik me echt kapot van geschrokken, sindsdien ben ik als de doods dat ik ze ooit hoor

@Spazzolino Jaa dat is wel zo

Vroeger toen me ouders nog een kraakbed hadden hoorde ik dat regelmatig.
Maar kom op, het zijn ook gewoon mensen zoals iedereen en die doen nu eenmaal aan seks.
Gun ze ook hun plezier x)

Vroeger hoorde ik mn moeder wel eens kreunen, toen moest ik altijd huilen :"D ‘Gelukkig’ heeft ze nu geen partner en heb ik nergens last van.

Zonder dat was jij er nu niet?

Het lijkt me ongemakkelijk, maar luister voortaan leuke muziek of zet je televisie hard aan.

Arm kind xD

haha ik moest ook huilen doen ik dat pakje vond, maar toen was ik ook pas 10 zelfs

Hehe ik niet, maar mijn broer geloof ik wel. x’D Hoef het ook niet zo nodig te horen hehe.

Ik begrijp ook niet waarom het erg is hoor? Het zijn maar mensen, die hebben ook nog gewoon seks. En wees blij dat ze het doen, beter seksgeluiden dan ruziegeluiden toch?

tja, ik vind het nog steeds een raar idee als ik er aan moet denken dat mijn ouders het doen. gelukkig nog nooit gehoord of betrapt

Hetzelfde, maar ik was 10. Ik durf nu nooit meer in mijn moeders nachtkastje te kijken.

-

Ik was nog aardig jong en het was vooral dat ik dr toenmalige vriend niet mocht :'D

ik hoor ze nooit maar weet dat ze het doen. Ach het is toch gewoon normaal?

weleens gehoord ja… ;p. maarja eigenlijk moet ik blij zijn dat ze nog zoveel van elkaar houden toch? :stuck_out_tongue: Gewoon muziek indoen.

En ik snap niet dat sommige mensen hier het net verschrikkelijk awkward zouden vinden om dat te horen :’) Ik wil niet dat mijn ouders mij horen en andersom dus ook niet.

Ik had mijn ouders wel eens gehoord toen ik in bed lag te lezen.
Ik vind het zo ongemakkelijk, en probeer mijn oren dan altijd dicht te knijpen.
Maar ik kan er niks aandoen, want ik kan gewoon niet zo goed slapen als ik niet in bed even rustig lees, maar dan zit ik helemaal in het boek en word het zo laat.
Maar als ik ze dan de volgende dag zie dan denk ik er altijd weer aan. Heb het nu zo al een 4 keer gehoord. Maar alleen een dubbele dichte deur scheid onze kamers. Dus zei horen het ook als ik muziek luister of als ik uit bed kom ofzo… (heb een redelijk kraakbed).
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die dit meemaakt
x W.

Het lijkt me niet zo vervelend als dat jouw ouders jou horen…

p.s. beter dat je sexgeluiden hoort en dat je ouders nog helemaal happy de peppy met elkaar zijn als dat ze ruzie maken en of elkaar de hersens inslaan