SeksBuddy met je ex.

Heej

oke eerst en vooral ik weet dat ik hier slechte reacties op zal krijgen maar ik wil gewoon julie mening … Dus ik en mijn ex zijn al 3maand ofzo uit elkaar. We hebben de laatste maand niet echt meer veel contact gehad. Gisteren begonnen we weer een beetje te sturen en uiteindelijk kwamen we bij het gesprek of we seksbuddy’s wouden zijn. Ik vond het wel oké aangezien ik er soms wel behoefte aan heb en vrij wil zijn maar hem op een of andere manier ook wel nog graag zie en trug wil. Hij vond het natuurlijk ook geen slecht idee. Maar voor de rest wil hij niet weer teveel contact opbouwen met mij , waarom weet ik eigenlijk niet … Misschien omdat hij dan bang is dat ie trug verliefd op me zal worden ofzo …

Wat is julie mening ? En oke sorry als julie dit maar vies vinden …

Ik ben niet echt fan van het idee om een sexbuddy te hebben, maar je moet natuurlijk zelf weten waar je je prettig bij voelt.
Al kan het natuurlijk zijn dat één van jullie er meer gevoelens bij heeft, en dan gaat het waarschijnlijk uitlopen op een groot fiasco. Dus dat moet je er wel voor over hebben dan…

Ik snap het hele idee wel en het kan echt wel leuk zijn voor eventjes, maar dit moet je dus gewoon niet doen.
Denk je echt dat je dit kunt zonder hier emotioneel onderdoor aan te gaan?
Ik denk dat je hem gewoon nog leuk vind, anders had je dit niet zomaar gedaan…

Ik zou het niet doen, want je verlangt nog naar hem en hoe leuk het nu ook kan zijn, je moet ook kijken naar straks. En straks ga je gevoelens krijgen die niet wederzijds zijn en dan zit je pas echt met de shit opgezadeld.

Aangezien jij zegt dat je hem nog graag ziet en terug wil, en hij juist verder niks wil, zou ik zeggen: niet doen!

Maar ik wil het echt wel, niet gewoon omdat ik er gevoelens voor heb. Mijn gevoelens zijn er ook echt niet meer zo fel. En misschien kan het bij hem dan ook iets doen

BePinguin, als je dit doet omdat je hoopt dat hij zijn gevoelens voor jou dan terug krijgt, kan je het beter laten.
De kans dat hij dat doet is niet echt groot, vooral omdat hij zegt dat hij voor de rest niet teveel contact met je wilt.
En je kan er wel wat mee verliezen… Als jij hem echt nog zo leuk vind, en hij jou alleen voor de seks gebruikt, raak je vanzelf gefrustreerd, en onzeker wanneer je erachter komt dat hij gewoon met andere meisjes date. Je kan beter jezelf dan gewoon beschermen…

Misschien hebben jullie wel gelijk. Maar ik denk dat ik ervoor wel eens met hem erover zal spreken , dat ik sowiso nog iets voel ookal is dat zeer weinig. Maar ik ben eigenlijk wel zeker dat hij ook nog iets voelt. Hij zei ook : ik heb liever dat je het met mij doet dan met een andere jongen … ( wat ik eigenlijk ook nooit zou doen maarja) ik weet het niet het is zo een dubbel gevoel …

Ja, mijn exen hebben ook nog liever dat ik seks met hen heb dan met andere jongens, dat is gewoon een kwestie van eer en het strelen van hun ego. Want dan weten ze dat ze nog steeds speciaal zijn voor jou…

Damn… maar ik voel dit ook gewoon aan als mijn enige kans om trug een beetje meer in contact te komen met hem …

Nouja, het is best naïef om door seks in contact te komen met je ex.

Ik weet dat julie allemaal gelijk hebben. En dat dit echt best wel dom kan zijn voor mij. Maar hij zelf zei ook : we kunnen het 1 keer proberen en dan zien we wel hoe het loopt.

Het is jouw leven, doe en laat wat je zelf wilt.
Ik zou het gewoon niet doen, omdat ik weet dat ik er spijt van zou krijgen

Ik denk dat ik het gewoon zowiso al 1 keer ga proberen. Aangezien ik ook weet dat hij ook nog iets kleins heeft van gevoelens.

you’re so naive yet so…

ik vraag me af wat je dan met onze mening wilde als je zelf al een besluit genomen hebt

Pff ik weet het, ik ga er nog over nadenken. Jullie zullen waarschijnlijk wel gelijk hebben.

Nouja, van mij mag je het echt doen, maar dan wil ik niet later hier een topic tegenkomen met: ‘ik ben gebruikt door mn ex’ of iets in die trant, want dan is het gewoon je eigen schuld

haha nee geloof me zo ben ik echt niet. En ik weet dat mijn ex me ook nooooooooooit zou gebruiken. geloof me

je weet het nooit zeker, en het zou jammer zijn als je hem toch verkeerd ingeschat hebt.

NIET! doen!
Bij vrouwen werkt het zo dat ze zich (vaak sneller) emotioneel gaan binden d.m.v. seks. Ik schat de kans dan ook 99,9% dat jij weer verliefd op hem gaat worden en hij gewoon sexbuddy’s is en wilt zijn.

Je hebt een relatie met iemand of niet, is het uit dan is het gewoon klaar met alles, vind ik!