seks

One night stand (en ontmaagding) met je ex?
  • ja
  • nee

0 stemmers

Heey,

Mijn ex-vriend wilt me ontmaagden, dit lijkt ongeveer op een one night stand. Wat zou jij doen? :flushed:

Ex-vriend? Je zegt zelf dat het gedaan is? Waarom zou je dan nog met hem in bed ‘duiken’?
http://forum.girlscene.nl/forum/webkit-fake-url://4E10FFAA-6B04-458D-B7EC-569ECC62A35C/imagegif

Doet er niet toe wat wij zouden doen.
Het gaat erom wat jij zelf wilt.

Lijkt me nu niet echt het beste idee (hij is neem ik aan toch niet voor niets je ex), maar als jij daar behoefte aan hebt en je er goed bij voelt moet je het vooral doen.

Als het jou niks uitmaakt met wie dan wel. Zelf vind ik dit nogal een vreemde vraag en zou ik het nooit doen.

Het feit dat je het vraagt bewijst al genoeg dat je het niet moet doen.

Lijkt me niet het beste idee. Hij is niet voor niks je ex toch.

Alles wat hier boven is gezegd. Ik denk dat je er alleen maar spijt van kan krijgen.

ehhhh nee. Als je zo per se ontmaagt wil worden, dan zou ik toch wachten op iemand die niet je ex is maar van je houdt

Je moet het zelf weten. Ik zou het niet doen. Je gaat toch niet je door je ex laten ontmaagden lijkt mij? Ik neem aan dat je dat wilt doen met iemand van wie je houd en die ook van jou houdt.

Het is je ex omdat jullie met een reden uit elkaar zijn gegaan. Je eerste keer seks ga je dan toch niet met iemand beleven waarbij jullie band (hoogstwaarschijnlijk) minder intiem is geworden dan die ooit is geweest? Je eerste keer seks hoort iets bijzonders te zijn en je moet er van kunnen genieten. Als je ex vraagt of hij je mag ontmaagden denk ik niet dat dit met goede bedoelingen is. De kans bestaat dat hij je wil gebruiken en nadien zegt hij het misschien allemaal tegen zijn vrienden. Dus niet zo’n goed plan meid. Wacht op de jongen waarbij je je echt op je gemak voelt en waarbij het spontaan komt. Dan zal je er echt van kunnen genieten en blijft het iets uniek tussen jullie 2.

Mm dat zou nou niet echt mijn voorkeur zijn.