Seks

Hey,

Ik zit hier al een tijdje mee en vroeg me af of iemand hier raad mee heeft, of het zelf heeft meegemaakt.
Ik heb nooit echt een relatie gehad met een jongen en ben nog maagd, ik ben trouwens 17 jaar.
Ik was een tijdje geleden heel onzeker over alles en was daardoor ook nog nooit verder gegaan.

Ik spreek nu al een tijdje af met een jongen en ben ook verder gegaan met hem.
Ik heb er totaal geen spijt van omdat ik er best wel aan toe was.
Eigenlijk wil ik nu ook wel seks, niet nu al maar na een tijdje maar wij willen eigenlijk allebei geen relatie omdat we allebei sowieso in een andere levensfase zitten en we er allebei wel overtuigd zijn dat het niet gaat werken.

Alleen ik vraag me heel erg af, stel je voor dat ik seks ga hebben met deze jongen zal ik dan spijt krijgen? Omdat we geen relatie willen.
Ik heb seks altijd wel iets speciaals gevonden maar omdat ik er eigenlijk wel van overtuigd ben dat ik niet snel een vriend zal krijgen en daar ook niet heel erg ‘zin’ in heb.

Mijn vraag is of iemand hier ervaring mee heeft, en ook zo voor de eerste keer seks heeft gehad en of je daar spijt van hebt gehad. Ik zit een beetje in een dilemma want aan de ene kant wil ik eigenlijk nu wel seks hebben maar aan de andere kant ben ik ook bang dat ik uiteindelijk spijt krijg dat ik niet heb gewacht tot dat ik een vriend heb waar ik echt heel van hou.
Maar dan denk ik ook weer dat ik dan wel heel erg lang kan wachten, terwijl ik er eigenlijk nu wel aan toe ben.

Oké, misschien een beetje ingewikkeld allemaal maar ik hoop dat iemand mij zinvol advies kan geven. :slightly_smiling_face:

Liefs

Ik heb hier geen ervaring mee, maar ik weet wel dat ik het niet met iemand zou doen waar ik geen relatie mee heb.
Maar niet onzeker zijn, je krijgt echt wel een vriend!

ok dit is niet zo heel zinvol

maar wel succes!

Kijk, zolang je twijfelt, zou ik zeggen: niet doen. Pas doen als je geen twijfels of second thoughts meer hebt.

Ik denk dat je gewoon heel graag wilt weten wat seks precies is, hoe het voelt en dat de hormonen door je lijf gieren en ik denk dat als ik in jouw schoenen had gestaan en het wel zou doen en uiteindelijk dé jongen zou vinden enorm veel spijt zou hebben dat ik niet heb gewacht tot ik hem tegen was gekomen en dat speciale moment samen met hem was aangegaan. Want denk niet dat je al 17 bent, je bent pas 17. Als ik jou was, zou ik het niet doen. Maar alsnog moet je het helemaal zelf weten

Ik ben op mn 16e ontmaagd, door iemand die ik eigenlijk amper kende. Het was pas de 2e keer dat ik hem gezien had, en de eerste keer gingen we al verder. Was ook mn eerste keer dat ik uberhaupt verder ging.

Heb er tot op heden geen spijt van gehad, maar dat ligt er natuurlijk ook aan hoe je in het leven staat en hoe je ermee omgaat. Ik heb sowieso weinig last van spijtgevoelens, geen idee hoe het bij jou zit!

Ik denk dat als je er echt van overtuigd was dit te willen je onze meningen niet zou vragen.

Ik ken genoeg meiden die op deze manier ontmaagd zijn en toch liever ‘gewacht’ zouden hebben.

Aan de andere kant vind ik dat 'ontmaagding’zo wordt opgeblazen. Zo bijzonder is het nu ook weer niet en als jij echt heel graag wilt zou dat helemaal niet erg zijn.

Maar wat eerder is gezegd: bij twijfel niet doen. Je bent niet zeker van je zaak

Daar krijg je hoogstwaarschijnlijk spijt van.
Ik dacht zelf toen ik ook 17 was, dat het ook nog heel lang ging duren voor ik ooit ontmaagd zou worden. Maar ik ben uiteindelijk als nog op mijn zeventiende ontmaagd door mijn huidige vriend. En ik ben heel erg blij dat ik door hem ontmaagd ben! Dat heb ik stiekem ook altijd al gewild haha.

Dus als ik jou was zou ik er nog eventjes mee wachten. Seks kan altijd nog!

Ik was eind 18 en ben heel blij dat ik heb gewacht tot ik mijn vriend leerde kennen. Ik vind seks iets speciaals dat je alleen deelt met iemand waarvan je houdt.

Of je spijt krijgt kan ik niet zeggen. Er zijn ook mensen die heel anders over seks denken en het wel zomaar met iemand kunnen doen.