Seks zelf doet mij niks

Lieve girlscene meiden,

Ik hoop door dit topic misschien meiden te vinden die dit ook vinden. De seks zelf, penetratie dus zeg maar doet mij gewoon niet zoveel.
Ik heb nu al een half jaar seks met mijn vriend, in dec deden we het allebei voor het eerst. Ik vind alles erom heen, voorspel enz, allemaal super gewoon zoals het moet. Alleen de seks zelf, tja het boeit me niet echt ofzo. Het is absoluut niet zo dat mijn vriend een kleine heeft, alleen ik vind de beweging zelf gewoon niet super. We hebben inmiddels behoorlijk wat standjes geprobeerd, alleen dat maakt voor mij geen verschil. Het is wel fijn, alleen krijg ik niet echt het gevoel wat je moet hebben. Hebben meer meiden dit?

Ik herken me er wel in ja…

Me 2. Gelukkig heb ik mijn vriend al zover dat we meer voorspel ald seks zienadan het erin en het eruit van zijn “je weet wel”

Maar zouden jullie het erg vinden om het dan nooit meer te doen? Ook al doet het me niet zoveel, ik heb er wel behoefte aan.

Maar het gaat dus alleen om de penetratie? Want seks is zoveel meer dan de penetratie. Voorspel, orale seks, handwerk… Dus misschien moet je je daar wat meer op focussen. Er zijn veel manieren om seks te hebben, experimenteer daar mee om te ontdekken waar je het meest van geniet.

Op zich is het niet zo dat ik helemaal wild wordt door de penetratie zelf, het is alles er omheen. Ik ben ook nog nooit klaargekomen van penetratie. Maar ik geniet er wel van.

Dat is niet zo vreemd. Het meest gevoelige deel (de clitoris) zit niet in de vagina en de vagina zelf is niet zo heel erg prikkelbaar omdat een bevalling anders veel te pijnlijk zou zijn.
Probeer dus om jezelf op een andere manier te stimuleren tijdens de seks (bijvoorbeeld met een vibrator die je tegen je clitoris houdt) zodat jij ook geniet.

Voorheen vond ik penetratie ook niet echt interessant en voelde ik er niet heel veel van. Maar nu een paar jaar en heel wat ervaring later vind ik het wel heel prettig, ik kom nu zelfs heel gemakkelijk klaar van enkel penetratie, iets wat ik vroeger echt onmogelijk achtte.
Dus misschien heeft het voor jou ook gewoon meer tijd en ervaring nodig.

jep ik ook!
het is lekker maar ik kom er echt niet van klaar.
en vind mestal het knuffelen daarna of de voorspel ervoor nog leuker dan de seks. :flushed:

Fijn dat meer meiden dit hebben! Thnx! Seks is idd veel meer, en alles erom heen vind ik wel super.

Ik heb dit ook ja. Het deed vaak zelfs best wel pijn en als die pijn er niet was voelde ik niks fijns, gewoon echt niks. Mijn vriend respecteerde dit gelukkig en drong niet aan. Hij kan wel tegelijkertijd je clitoris bevredigen, dit kan helpen vind ik.

+ Ik heb wel gewoon de behoefte…maar voor de rest vind ik het voorspel etc. veel leuker.

Dit wilde ik dus ook zeggen ja

Dit had ik ook het eerste halfjaar, en hoe langer we het deden hoe fijner het werd.

Nu heb ik alleen spijt dat ik het met hem heb gedaan maar das een ander verhaal haha

Ik herken me hier wel in. Ook inderdaad het fijn vinden maar niet er van kunnen klaarkomen of zo. Maar… wat ik ook doe of wat hij ook doet, ik kom niet klaar in zijn bijzijn… :frowning_face:

precies dit!
vind het wel lekker/fijn maar voorspel is meestal nog leuker alleen houd mijn vriend daar weer niet van pff