Seks willen, en vriendje heeft het niet helemaal door

Stel, het is laat op de avond. Jij en je vriendje besluiten te gaan slapen. Maar ineens kom je tot het besef dat je “bloedgeil” bent en je op dat moment niets anders dan seks wil. Je vriend heeft het niet door. Wat onderneem je, om hem zo ver te krijgen? :slightly_smiling_face:

Het hem gewoon duidelijk maken.

zeggen XD

‘‘erop springen’’ haha … Maar hoezo heeft hij dat niet door, mannen hebben daar toch een gave voor :stuck_out_tongue:

Dat heeft hij bij mij altijd wel door :cold_sweat:
Maarre, hem gepassioneerd zoenen? Bovenop hem gaan liggen? Over zn borstkas strelen? Dan heeft hij de hint echt wel door hoor.

Haha ik vind zeggen wel een beetje droog af en toe. Zo van: schat, ik ben geil. Neem me nu voor je gaat slapen want ik hou het niet meer.

Wij liggen altijd lepeltje dus ik ga met mijn billen wiebelen en dan weet hij wel hoe laat het is. Als we toevallig met de gezichten naar elkaar liggen, begin ik gewoon te zoenen en te strelen. Dan komt het er vanzelf van. Wij voelen dat redelijk makkelijk aan bij elkaar.

In zijn nek zoenen, of dichter tegen hem aankruipen en hem een beetje strelen doet denk ik wel wonderen

Je kan het zeggen dat je zin hebt haha. Of hints geven… Hem beetje strelen bij zijn bovenbeen etc. en kusjes geven in zijn nek.

Lol. Hoe kan hij het nou niet door hebben. Dan heb je echt een alien als vriend als dat het geval is

Hmm gewoon zoenen en strelen. Als dat niet helpt kan je er altijd nog bovenop gaan zitten of hem gewoon bij zn kruis pakken:’)

in zn kruis pakken

Lijkt me dat je dat gewoon zegt?

zachtjes zoenen en op zn onderbuik strelen! ;p

Vooral dit :stuck_out_tongue:
Haha.

Maar “het gewoon zeggen…” das zo saai :dry:
Nee, ik probeer het dan altijd met kusjes in zijn nek (wordt ie zo schattig van), en een beetje door zijn haar strelen ^^

Maar om een of andere reden heb ik dat dus wel is voor met m’n vriendje, dat ie het niet altijd door heeft. Maar tis wel een verstrooid nadenkertje, dat zal er wellicht ook mee te maken hebben. Ofwel doet hij dat expres, omdat hij liever heeft dat ik het beginnend initiatief neem.

gewoon zn kleren uitdoen? (:

Nouja, ik moet anders nooit moeite doen… Mijn mannetje wil altijd wel :grin:
Als ie nou toch eens geen harde heeft dan ga ik gewoon half over hem liggen en begin ik veel heviger te zoenen dan ik anders doe, dan weet ie dat ik wel in ben voor een stomende sekspartij :relieved:

Waarschijnlijk wilt je vriend het niet. Ik heb hier ook altijd last van. Mn vriend is s’avonds altijd te moe en wil meestal alleen ochtendseks terwijl ik het s’ avonds altijd wil :sob::muscle: