Seks voor menstruatie

Heeeii allemaal

Ik vroeg me af hoe het zit met je menstruatiecyclus en seks. Kan ik 3 dagen voor ik ongesteld wordt (volgens de planner) seks hebben zonder dat het gaat bloeden en kan het überhaupt daardoor gaan bloeden?

Ik slik niet de pil dus ik ben super bang dat ik dan net ongesteld wordt als we seks hebben…

K ga maar binnenkort aan de pil… Haha scheelt weer deze angsten

Iemand enig idee of dit te doen is( zonder risks)? Of moet je gewoon extra wet zijn downthere?

Xx

Van seks ga je toch niet beginnen menstrueren? Dat heeft daar geen effect op. Wel wel kan is dat je al menstrueerde maar het nog niet echt merkt en dat hij het er met zijn pik uithaalt.
Zelfs als hij zeer groot geschapen is kan dat niet. Heb ooit een one night stand gehad met een zeer groot geschapen kerel die bij elke stoot keihard tegen mijn baarmoeder bokste dat ik er twee dagen niet normaal van kon lopen (niet echt een respectvolle kerel) en zelfs dat zette niets in gang.

je kunt niet van seks geen bloeden, maar je kunt als je niet aan de pil bent wel ‘toevallig’ ongesteld zijn al 3 dagen voor je het verwacht. het bloed komt uit je baarmoeder zelf en daar komt zijn piemel niet. of je voldoende vochtig bent maakt dus ook niet uit. en bedenk ook maar zo: seks is intiem dus je hoeft je niet te schamen als er een beetje rood uit komt (of wit of wat dan ook).

okeee thanksss ik vertouw gewoon op mn body <3

je kunt niet eerder ongesteld worden door de seks. je kunt wel al ongesteld zijn maar het niet weten en dat je er tijdens de seks achter komt. zelf leg ik altijd een handdoekje onder mij neer als ik bijna ongesteld ben, dan kan het bed in ieder geval niet vies worden als het toevallig gebeurt. en het helpt ook om zelf te liggen en hij bovenop, in plaats van jij bovenop of doggy style. als je ligt komt het bloed er namelijk veel minder uit.

maar je hoeft je er geen zorgen over te maken. praat erover met de man waarmee je seks hebt, hij begrijpt het heus wel en hij is vast volwassen genoeg om niet te schrikken als het toch een beetje rood is. het gebeurt iedereen weleens. er zijn zelfs vrouwen die gewoon seks hebben terwijl ze ongesteld zijn. en jullie kunnen dan gewoon samen gaan douchen als het toch vies wordt.