Seks voor geld

Zijn er dames die wel eens seks voor geld hebben gehad?

Gewoon nieuwschierig…

ik mag hopen van niet :’)
(dat mensen dit doen zonder het als beroep te hebben ofzo. ja. niet goed in uitleggen)

Nee

Gelukkig niet

nieuwsgierig.

-

Of als beroep ja kan ook,

Maar ik hoor laatste tijd vaak hier bij mij op school dat dames seks hebben voor geld vandaar hier deze vraag haha

nope

Nee

Mijn lichaam is niet te koop. Nooit, ik ga nog liever bedelen. Mijn eigendommen kunnen worden afgepakt, mijn huis, mijn geld, maar mijn waardigheid nooit.

dan heb je wel een erg laag zelfbeeld lijkt me…

nee

Ik had het niet beter kunnen zeggen

Ben ik het helemaal mee eens.
Maar helaas gaat het niet altijd over je eigen mening en visie opdingen. Er zijn meiden die tegen hun zin voor geld of in ruil voor iets anders met mannen naar bed moeten, dat vind ik heel erg.

Maar ik denk niet dat die het zo open en bloot in een forum te kennen geven, ookal was het wel vrijwillig. Als dat zo is vind ik dat best iets om je voor te schamen.

Ik weet niet of je het zo bedoeld, maar wil je zeggen dat ik in dit geval mijn mening niet hoefde te geven, of begrijp ik het verkeerd? Zo ja: ik weet het, maar ik denk niet dat dit topic anders veel reacties zou krijgen als er alleen gereageerd mocht worden in het geval je wél zo aan je geld kwam.

Anders: Natuurlijk, er zijn uitzonderingen. Ik snap het enkel en alleen als er met mensenlevens wordt gedreigd, dus als je familie er anders aan zou gaan. Of als je kinderen hebt die je anders niet kunt onderhouden. Oké, in dat laatste geval zou je alsnog ander werk kunnen doen. Over dat eerste geval: naar de politie stappen is vaak geen optie, omdat je in zulke gevallen vaak te maken hebt met maffia’s of bendes waar de politie niet tegenop kan. Dus ja, in dat geval heb ik er nog een beetje begrip voor, anders: Nee.

Ja dit, heel goed gezegd.

Waarschijnlijk ben jij gewoon een vies mannetje. Flikker op.