Seks troubles

Lieve meiden,

Ik heb écht jullie advies hard nodig.

Ik heb al 1,5 jaar een relatie met mijn vriend en zijn ongeveer een half jaar geleden begonnen met seks. De dingen daarvoor hadden we toen al allemaal gedaan. Ik vond dit op het begin erg spannend en lastig om me daar aan over tegeven en daar mee bezig te kunnen zijn na een jaar hebben we alles gedaan en snap ik er niets van dat ik toen zo preuts was. (:

Maar nu hebben we al heel vaak geprobeerd om seks te hebben maar is het pas een keer of 4 gelukt. ( dat het erin paste).

Het probleem ligt bij mij dat weet ik. Telkens als we het na voorspel enz proberen ben ik nat genoeg, opgewonden genoeg enz maar op het moment dat hij dat zijn zaakje erin wil doen dan… ja past het niet. De keren dat het gelukt is deed het erin komen enorm zeer en daarna was het wel fijn. Dus het kan wel maar…

Nu vraag ik me af wat dat kan zijn ik heb het er ook al vaker over gehad met mijn vriend en hij zegt ook dat ik nat en wijd genoeg ben voordat hij erin gaat. Maar toch op het moment span ik de boel aan, en denk ik over vanalles, dat kan zijn over ohnee zal het nu weer niet gaan ( is niet goed, weet ik, maar toch denk ik dat) het maakt me onzeker maar ik kan ook denken aan stageverslag, nagels die ik wil lakken wat je maar kunt verzinnen denk ik aan. Ik kan die gedachten ook niet stop zetten.

Ik ben hier dus enorm onzeker over omdat ik het graag wel wil omdat de keren dat we het deden ook enorm fijn was.

Hebben jullie hier ervaring mee (gehad) of tips voor?

Alvast bedankt meiden!

x

Ontspanning is inderdaad de tip. Hoe jij aan ontspanning komt, weet ik ook niet zo goed. Die zekerheid zul je voor jezelf even moeten krijgen (en wellicht het er met je vriend over hebben?)

Wat trouwens ook kan helpen: tijdens de sex een kussen onder je billen leggen, zodat je bekken een beetje kantelen.

Jaaa klopt meestal ben ik lichamelijk (behalve down under) ontspannen alleen daar boven niet. Het gewone standje zoals jij die bedoeld die lukt helemaal niet. Ik ga altijd plat op mijn buik liggen en hij komt dan van achter (gewone seks niet via je uitgang) Dat is de manier waarop ik meeste kan ontspannen en het minste kan aanspannen. Alleen ook dat lukt niet… :frowning_face:

^ Wat lastig zeg… Verder heb ik eigenlijk geen tips. Dus upje voor jou!

Je geeft aan dat je heel graag wil, alleen geeft je hoofd iets anders aan. Wanneer het op de echte daad aankomt dwaal je af met je gedachten. Vraag jezelf eens af of je wel echt seks wil. Wanneer een vrouw te veel begint na te denken heeft dit een negatieve invloed op de seks. Wanneer ik bijvoorbeeld niet lekker in mij vel zit (gestrest ben) kan ik niet op een fijne manier seks met mijn vriend hebben. Vaak doet het in het begin dan pijn. Ik zet mijzelf hier dan vaak wel overheen en weet nijn vriend mij altijd goed af te leiden.
Ik heb helaas geen andere tips dan je goed te ontspanneb of in een soort gelijke situatie als ik net boven beschreef en je wilt echt, even door de pijn heen te werken.

Ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen

Een dildo kopen en met jezelf gaan oefenen?