Lieve meiden,
Ik heb écht jullie advies hard nodig.
Ik heb al 1,5 jaar een relatie met mijn vriend en zijn ongeveer een half jaar geleden begonnen met seks. De dingen daarvoor hadden we toen al allemaal gedaan. Ik vond dit op het begin erg spannend en lastig om me daar aan over tegeven en daar mee bezig te kunnen zijn na een jaar hebben we alles gedaan en snap ik er niets van dat ik toen zo preuts was. (:
Maar nu hebben we al heel vaak geprobeerd om seks te hebben maar is het pas een keer of 4 gelukt. ( dat het erin paste).
Het probleem ligt bij mij dat weet ik. Telkens als we het na voorspel enz proberen ben ik nat genoeg, opgewonden genoeg enz maar op het moment dat hij dat zijn zaakje erin wil doen dan… ja past het niet. De keren dat het gelukt is deed het erin komen enorm zeer en daarna was het wel fijn. Dus het kan wel maar…
Nu vraag ik me af wat dat kan zijn ik heb het er ook al vaker over gehad met mijn vriend en hij zegt ook dat ik nat en wijd genoeg ben voordat hij erin gaat. Maar toch op het moment span ik de boel aan, en denk ik over vanalles, dat kan zijn over ohnee zal het nu weer niet gaan ( is niet goed, weet ik, maar toch denk ik dat) het maakt me onzeker maar ik kan ook denken aan stageverslag, nagels die ik wil lakken wat je maar kunt verzinnen denk ik aan. Ik kan die gedachten ook niet stop zetten.
Ik ben hier dus enorm onzeker over omdat ik het graag wel wil omdat de keren dat we het deden ook enorm fijn was.
Hebben jullie hier ervaring mee (gehad) of tips voor?
Alvast bedankt meiden!
x