Seks toy cadeau gekregen van broer

hey,

Ik heb gisteren van mijn broer een satisfyer pro 2 gekregen.

Alleen weet ik nu niet dat ik hem moet bijhouden of terug geven.

Wat vinden jullie ?

m17

Houden natuurlijk! Wat kan jou het schelen en die dingen zijn erg … erg ‘satisfying’. :wink:

Ik vind het wel een raar kado om aan je zus te geven :exploding_head:

Je weet natuurlijk niet hoe serieus het allemaal was. Een vriendin heeft eens een dildo gekregen van vrienden. Helaas niet met haar afgestemd welke maat realistisch zou zijn. :wink: Ze heeft er dus niks aan gehad. Hahaha Ze kan nu wel een inbreker doodslaan.

1 like

Haha wow! Naja als het niet serieus bedoeld is is een onzinnige maar ook wel lachen toch! Maar vrienden is weer anders dan je broer en een satisfier is ook niet echt een kul kadootje daf is echt iets om te gebruiken

1 like

Ik denk dat dit een trol was haha. Zie je vaak aan de manier van schrijven, eerste gebruiker, eerste post, enzovoort

Oh haha! Het is maar waar je plezier aan beleeft

Nee dit is echt, ik heb hem voorlopig bijgehouden maar ben echt aan het twijfelen. Ik heb van hem in het verleden ook al lingerie gekregen en thuis zijn we altijd vrij open op seksueel vlak alleen dit is wel een rare situatie. Daarmee zou ik jullie mening willen.

Ik zou dan heel snel aangeven dat je dit ongepast vind, en met je ouders bespreken. Familieleden horen elkaar niet te seksualiseren, laat staan dit soort cadeau’s geven. Jullie zijn bloedverwanten van elkaar.

Er is een verschil tussen open zijn over seks (wat vaak goed is), en je zus een seksspeetje cadeau geven.

Mogelijk is het een grapje van hem, maar dan alsnog niet oké.

het ligt een beetje aan de context en hoe jullie met elkaar omgaan. maar ik zou het zelf vreemd vinden. heb je gevraagd waarom hij dat kado gaf?

ik zou heel boos en verontwaardigd doen en zeggen dat je hem weggooit… maar dan stiekem knder in je laddnkastje leggen want die dingen zijn top!