Seks tijdens menstruatie

Hoi meiden!

Ik vroeg me af of jullie seks hebben met je vriend (of scharrel of weet ik veel) en als jullie dat hebben, hoe jullie dat dan doen zonder dat het een vieze smeerboel wordt.

Ik heb nu 6 maanden met mijn vriend en ik heb er altijd voor gezorgd dat ik de pil zo doorslikte dat ik in de weekenden niet ongesteld was, omdat ik hem alleen in de weekenden zie. Nu ben ik 2 pillen vergeten van de strip en ongesteld geworden, lekker dom natuurlijk, dat gebeurd me namelijk echt nooit. Maar btw, doen jullie het en hoe doen jullie het als je ongesteld bent?

Condoom om en handdoek onder de billen :slightly_smiling_face:.

condoom om, handdoek eronder, eventueel goed veel wc papier bij de hand hebben voor het geval dat…

Toen ik nog ongesteld werd deed ik dat niet. Maar ik walg ook intens van ongesteld zijn. Daarom slik ik nu al jaren m’n pil door dan heb je er nooit last van (8

this, maar echt fijn vind ik het niet.

^tjah,

ik heb eerlijk gezegd nooit last van een smeerboel gehad :slightly_smiling_face:
gelukkig dan ^^

Ik zal zelf in het begin van de menstruatie niet doen… Het lijkt me nogal een kliederboel. Aan het einde maakte het mij niet zoveel uit, omdat er bijna geen bloed meer uitkwam.

meteen erna douchen is ook fijn

handdoek eronder, condoom en gaan!
Zelf heb ik de eerste 2 dagen te veel last om er uberhaupt aan te denken, maar eigenlijk is het nooit echt zo’n smeerboel, lijkt bijna alsof het bloeden even stopt en daarna weer doorgaat haha.

Douchen daarna vind ik ook heel fijn inderdaad!^

Nee, ik vind dat persoonlijk echt heel smerig dus ik wacht gewoon tot ik niet meer ongesteld ben.

Nee, lijkt me niet fijn en een een hoop geklieder geven. Onder de douche zou ik het eventueel niet zo erg vinden. Maar af en toe een tijdje geen seks overleven we ook echt wel.

Nee, geen vaginale seks op de eerste twee dagen dat ik ongesteld ben. Daarna zou het wel kunnen als de nood hoog is.

u weet toch dat het heel slecht is voor je dat je al jaren lang de pil doorslikt?

de 1e 2 dagen inderdaad niet. daarna gewoon handdoek eronder

Dat is niet zo hoor.

Leg mij maar eens uit waarom dan :wink:

Gewoon handdoek eronder en standjes doen waarbij je niet bovenop bent, dan heb je minder bloed.

Wij doen ook gewoon altijd handdoek eronder. Omdat ik sinds kort een spiraaltje heb ben ik een soort van non-stop een beetje ongesteld en soms wat erger, dan is geen seks ook geen optie :stuck_out_tongue:

Menstruatiesponsjes gebruiken :slightly_smiling_face: Die dingen zijn wel de hel om er terug uit te krijgen.

Condoom idd of onder de douche want dan bloed ik ook veel minder.