Seks tijdens de mentruatie

Hee girls, iedereen met een beetje een actief seksleven komt weleens in de situatie dat je ongesteld bent wanneer je eigenlijk van plan was om tussen de lakens te duiken.

Om nou dan geen seks te hebben vind ik intussen toch wel een beetje hinderlijk. Maarja tis wel vies…

Ik had wat een en ander gelezen over zo’n vaginaal sponsje. Een tampon zonder touwtje…
Ik heb wel interesse.

Iemand ervaring hiermee? Voelt de man zoiets? Zit et wel comfy?

Goeie vraag! Ik lees met veel interesse mee…

Hey! Ik heb er ervaring mee in verband met turnen dat ik op (redelijk hoog niveau doe). Dat was dus de aanleiding waarom ik het gebruik, maar ik heb het met m’n vriend wel een paar keer om andere redenen gebruikt :flushed: Het inbrengen en uithalen is best een gedoe, niet zo schoon als tampons, zeker na seks zit zo’n sponsje best diep zegmaar, maar het houdt het wel 3-4 uur prima tegen. Mijn vriend voelt het wel zitten maar het is wel zacht zeg maar. hij heeft er geen ‘last’ van. maar heel eerlijk gezegd doen we het tegenwoordig niet meer en doen we het gewoon zonder iets en dan maar op een handdoek. en vooral dag 1-2 overslaan zeg maar, dan is het ergste bij mij wel voorbij :rage:

Mmm, over het inbrengen en uithalen hoorde ik al zoiets. Maar tijdens de seks dus geen last van??

Nee geen “last” maar het is wel voelbaar voor hem, maar omdat het zacht is doet het geen pijn ofzo. maar we vinden het heel eerlijk gezegd zonder fijner, maar kan me voorstellen dat dat even een drempel is zeker als je elkaar ngog niet lang kent. :flushed: