Seks te kort

Hoi allemaal,

Ik heb echt een stom probleem maar ik hoop dat iemand het begrijpt.
Sinds mijn 15e heb ik eigenlijk bijna altijd een relatie gehad (ben nu 19 en waren 2 relaties). Mijn relatie is nu bijna 4 maanden uit en ik word gewoon echt gek dat ik nu zo weinig seks heb. Na een paar dagen begin ik telkens weer zo erg die drang te voelen en ik word er ook serieus onrustig van. Vriendinnen verklaren me echt voor gek omdat ik soms zelfs meer seks heb dan vriendinnen met een relatie, maar toch. Het is nu dus ook zo dat ik seks heb met jongens waar ik geen relatie mee heb om tenminste niet lang droog te hoeven staan. Niet dat het allemaal verschillende jongens zijn en echt de slet ga uithangen, want dat wil ik juist niet. Daarom maak ik me ook een beetje zorgen…

Hebben meerdere hier last van? Of ben ik echt de enige hierin?
Geen vervelende reacties aub.

Je moet niet bang zijn wat anderen ervan vinden. Maar kan je jezelf dan niet helpen of zo of moet het echt met een jongen zijn?

Dat is ook wel zo… Maar ben wel bang dat ik er problemen mee krijg als ik iemand dadelijk wel echt leuk vind. Het rare is dus dat ik echt nooit zelf iets doe want daar vind ik echt niks aan.

Misschien eens iets van speeltjes oid gebruiken? Daarmee kun je je behoefte ook pleasen zonder dat je met iemand het bed in duikt. :wink: Verder denk ik dat je gewoon een hoog libido hebt!

Ik herken het wel een beetje. Zelf heb ik echt best wel een hoog libido, als ik dat vergelijk met wat ik hoor van andere mensen. Ik heb een vaste scharrel, en als ik behoefte heb aan seks en hij niet of hij is er niet of zo, dan help ik gewoon mezelf even (;

Als ik jou was zou ik me er niet teveel zorgen om maken. Zoals je al zei is het niet met allerlei verschillende jongens, maar met een paar waar je zo af en toe de lakens deelt? Lijkt me niet dat dat een probleem wordt als je iemand leuk zou gaan vinden toch? Wanneer je een relatie met iemand hebt, neem ik aan dat je je seksuele behoeftes vervult met die persoon samen en dan niet meer met die jongens waarmee je dat nu doet. Dus lijkt mij dan geen probleem.