ik heb nu al een tijdje een vriend en onze seks is een beetje standaard. Weet er iemand leuke / lekkere standjes?
doggyy ( houd mn vriendje van xd)
je kan zelf ook dingen bedenken, ga anders liggen … staan … zitten…
of een andere plek ?
Ik raad het standje aan dat blijkbaar “de Brug” heet. M’n vriend en ik lagen gewoon al een tijdje op bed (nog naakt, hij sliep bij me), en van het één kwam het ander en toen opeens hadden we een nieuw standje :'D
Nu zie ik pas dat hij dus “een echt standje” is, maar oké. Ik vond hem absoluut niet verkeerd, en hij ook niet. Dus ja…
ik zelf vind het standje dat boezemvriend heet wel fijn. we beginnen meestal gwn in het standje dat hemelbed heet en dan ga ik zitten ik vind dit eigenlijk heel fijn en volgens mij mijn vriend ook. hij vroeg alleen laatst zelf wel van goh miss kunne we ook eens wat anders proberen. mr meestal gaat dat bij ons vrij vanzelf. en ik vind dat van hemelbed je makkelijker kan blijven zoenen want anders heb je vind ik zo’n shame moment. en je kan vanuit deze standjes ook de anders liggaam helemaal zoenen als je dat wil eigenlijk en makkelijk overgaan naar beffen of pijpen als je dat wil