Ik wilde hem eerst bij ‘seks’ plaatsen maar omdat ik denk dat dit vooral een maatschappelijk ding is zet ik hem hier.
Deze documentaire was een paar maanden geleden op tv. Het seksleven van jongeren wordt hier onder de loep genomen.
In veel krantenartikelen en op het internet wordt verteld dat dit een ongenuanceerd beeld is van seks onder jongeren, en ik vind dat eigenlijk ook. Ik heb namelijk nog nooit zoiets mee gemaakt. Misschien komt dat wel door het ‘millieu’ waar in mensen zeg begeven, wie zal het zeggen.
Het gaat om jongeren die seks hebben in ruil voor pakjes sigaretten of drank. Een jongen had zelfs al seks toen hij 7 jaar oud was!
Wat vinden jullie? Vinden jullie dat deze jongeren normaal met seks omgaan? Gaat het er bij jullie ook zo aan toe en vinden jullie dit wel een goed beeld van seks onder jongeren?
http://video.google.com/videoplay?docid=7827462933719738335#
Waarschuwing: de beelden zijn niet zo zeer schokkend maar ik waarschuw toch maar even, omdat het immers wel over seks gaat en er soms nogal respectloos gepraat wordt. Misschien moeten sommige jonge mensen hier niet naar kijken, of juist wel.
Edit: hij duurt 28 minuten.