SEKS PROBLEMEN

ik had dus een vraagje, t gaat over mijn seks leven en het is een probleem wat heel veel meiden en vrouwen onder ons hebben.
mijn probleem is dat ik niet kan klaarkomen als ik seks heb met mijn vriend. ik doe altijd als of ik het lekker en fijn vind, en dat ik klaar kom, maar dat is helemaal niet zo. ik ben altijd in voor een potje seks en verlang er dan ook heel erg naar, maar zodra we seks hebben voel ik helemaal niks.we zijn dan ook nog niet zo lang bezig, maar nog steeds. ik zou zo graag willen genieten van onze seks. ik vind het wel fijn als ie me beft of als ie met zn hadden tussen mn benen vrijft. dat doet ie dus ook vaak om mij in de stemming te brengen. ook vind ik het de laatste tijd lastig om, als ik solo seks heb, klaar te komen.
ik hoop dat jullie mij misschien kunnen helpen en wat tips hebben ! alvast bedankt

Ik heb ook altijd minder zin als we er “echt aan beginnen” maar bij sommige standjes word je wel beter gestimuleerd dan bij anderen. Ik kom ook nooit klaar, zelfs niet als ik iets doe, ik probeer zelfs al niets meer bij mezelf want ik ben het zo beu.
Maar je moet nooit liegen, liegen is het domste wat je kunt doen want je partner denkt dan dat alles goed is terwijl dat niet zo is. Ik heb het ook gewoon tegen mijn vriend gezegd en daardoor zijn we meer gaan experimenteren en ik geloof erin dat het uit eindelijk goed gaat komen. Klaarkomen tijdens de seks zelf niet (of dan toch de penetratie), maar door verschillende dingen te doen.

Dus mijn tips zijn:

• Zeg het tegen je vriend dat je niet klaar komt
  • Als iets lekker aanvoelt zeg het ook gelijk tegen hem en geef hem zeker een compliment, dan doet hij het nog beter
  • Experimenteer bij jezelf en probeer uit te leggen wat jij lekker vindt
  • En dan als laatste: Heel veel experimenteren met je vriend, wijk af van de “standaard” dingen en wees creatief!

Sowieso niet faken inderdaad. Experimenteer met jezelf en met elkaar, dat zijn de enige tips.

Wat ikzelf ook vaak merk. Is dat wanneer ik last heb van niet kunnen klaarkomen/genieten, is dat ik niet ontspannen ben. Ik begin seks al met de gedachte: Ik ga niet klaar kunnen komen. Maar als je ontspant, geniet, experimenteerd en de negatieve gedachte loslaat moet 't haast wel beter gaan.

Gewoon zeggen dat je door seks alleen niet klaar komt. Dat is heel normaal. Misschien kan je dan de volgende keer wel gewoon seks hebben maar dat jouw vriend erna nog even iets bij jou doet zodat je wel klaar komt :wink:

Kan erg vervelend zijn. Heb 2 vaste relaties gehad en in beide gevallen kon mijn vriendje me niet doen klaarkomen. Enkel soms na lang oraal, maar nooit tijdens de seks zelf. Maar dan een zatte scharrel met een arrogante rotzak die ik amper ken en me even in de wc’s neukt om dan tegen z’n vrienden op te scheppen: BAMN! orgasme na 2 minuten dat ik bijna niet meer kan gaan. Ik weet dus niet of het wel allemaal mentaal is of hoe belangrijk het fysieke is. Het is niet eenvoudig… Gewoon proberen, ook al denk je dat iets niet helemaal je ding is, soms lukt het dan wel ineens.

Ik zelf kom ook niet klaar van penetratie, volgens mij is me dat maar 1 keer gelukt. Je moet het gewoon eerlijk zeggen, voor mij klinkt het namelijk alsof je wel klaar zou kunnen komen van beffen en/of vingeren (wat overigens de meeste vrouwen hebben geloof ik)