Seks probleem

Hey meiden,

Sinds een tijdje heb ik een vriend en ongeveer 3 maanden geleden zijn we begonnen met seks. In het begin ging het erg moeizaam en deed het veel pijn. Daarna ging het een tijdje steeds beter. Helaas ging het daarna weer steeds moeizamer en de laatste 5 keer ging het gewoon niet meer. Het deed te veel pijn.
Ik begin het echt beu te worden. Ik wil dat het gewoon fijn is en dat ik er eindelijk van kan genieten. Hebben jullie tips? Binnenkort gaan we glijmiddel proberen, maar misschien hebben jullie nog andere tips.

Alvast bedankt!

Xxx

Was het voor jullie allebei de eerste keer? En proberen jullie het altijd in hetzelfde standje? Want voor mij deed het ook vrij veel pijn in het begin maar toen probeerden we het in een ander standje en toen ging het vanzelf (:

Het is voor mij de eerste keer, voor hem niet. We hebben al veel verschillende standjes geprobeerd, maar de pijn blijft.

ik denk dat je erg gespannen bent, omdat het de vorige paar keer ook zo’n pijn deed. Probeer te ontspannen, door bijv. langer voorspel.

@Tessa: is de pijn eigenlijk ‘inwendig’ of ‘uitwendig’? Klinkt zo gek maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel :slightly_smiling_face:

Lang voorspel, glijmiddel/olie gebruiken.

Je moet over die pijndrempel heen. Als je vantevoren al gaat denken, oke ik ga zo pijn hebben, kun je natuurlijk nooit van seks genieten. En een dokter opzoeken hiervoor is ook echt niet vreemd hoor. En verder Google.

Misschien is dit op jou van toepassing?

Bedankt!

Het glijmiddel heeft helaas niet geholpen:( Ik ken wel die pijn van dat je je spieren teveel aanspant enzo, maar dat is het niet. Het voelt gewoon alsof de wanden beschadigd zijn.