Seks pijn en bloed..

Hoi meiden,

Ik ben sinds een week ontmaagd, het deed ontzettend veel pijn en na de seks bloedde ik ook.
Nu heb ik gisteren en vandaag ook seks gehad, en heb ik weer zo’n last van pijn en bloedingen gehad…
ik kan zo echt niet verlangen naar seks, omdat ik gewoon bang voor die pijn ben, terwijl mijn vriendje alles rustig aan doet.
Iemand die hier ervaringen mee heeft… ?

Ik heb dit de eerste periode ook gehad, ja. Vond het ook erg vervelend… Was blij dat het stopte.

hoe is het bij jou gestopt???

Je moet om te beginnen al ontspannen en glijmiddel helpt ook al heel erg. Voor de rest zal je vagina eraan moeten wennen en bij de ene persoon gaat dat wat sneller dan bij de andere. Dus daarvoor zul je gewoon geduld moeten hebben.

Ik had dit ook, eerste twee keer ook bloed, daarna niet meer. Het heeft bij mij helaas wel nog zo’n 3 maanden pijn gedaan en daarna ging het vanzelf weg. Nu nergens meer last van :slightly_smiling_face:
Dus mijn advies, doorbijten en zorgen dat hij je op een andere manier beloond :wink:

Vanzelf na een aantal keer. Wat er inderdaad gezegd word kan glijmiddel ook al een hoop schelen. Kan zijn omdat je niet ontspannen genoeg bent.

Je hebt het nog maar 3 keer gedaan, dus het is niet vreemd hoor. Het zal vanzelf overgaan. Voor de pijn misschien meer glijmiddel inderdaad, of goed voorspel.