SEKS: pijn? bloed? tell it (:

hooii!
oke; ik ben nu 15 jaar, en ik wil misschien dit weekend verder gaan… echt seks,
maar ik heeft iemand ervaring/of weet iemand hier dingen over weet.
zoals: doet het pijn? zoja, hoelang? gaat het over… en dat bloed; krijg je dat? en alos je het krijg is het veel/niet veel, heb je daar last van?
kan iemand hier op antwoorden! want ik zit er wel mee, en ik weet wel zeker andere meiden ook! (:
xoxo.

jaaa de eerste keer was ecth pijnlijk, eendagje last, geen bloed. De 2e keer was ook niet super, maar nu we het vaker doen, is het echt beter, geen last meer, en geen spijt!!

succes!

zoekfunctie aub

Bij mij deed het de eerste keer best veel pijn, en er kwam ook bloed… Na een paar keer ging het wel over, maar dit verschilt natuurlijk per persoon!

Ik had nergens last van, maar hier zijn idd al genoeg topics over ;p

Natuurlijk gaat pijn over. En ja, soms bloed het. Ach, zo erg is dat toch niet? Die dingen zijn tijdelijk.

oke, want het lukt me echt kut als je de hele tijd bloed.
maar ik heb ook vaak gelezen zo van; het deed SUPER pijn enzo…
dus dat niet lekker gerustellend ofzo ;p

maar bedoel je met er kwam bloed, is het echt veel bloed? want ik heb echt geen idee wat ik me hiervan moet voorstellen… ;s

Als je echt veel pijn krijgt, dan moet je je vriendje gewoon vragen of hij een beetje voorzichtig wilt doen!

Er kwam trouwens niet heel veel bloed hoor! Maar ik schrok er alleen een beetje van, omdat ik het niet verwacht had

okokee, even een vraagjee; hoe oud was je toen je ontm aagd werd? (:
en heel erg bedankt!

De eerste keer had ik me op het ergste voorbereid, dus voor mij viel het eigenlijk heel erg mee. De eerste paar “stoten” waren wel even pijnlijk, maar dat verdween heel snel. Ik heb niet gebloed, maar zoals al gezegd is, dat is voor iedereen anders! Ook al is het heel spannend, wat ik ook vond, je moet er niet te veel over nadenken en gewoon lekker genieten :slightly_smiling_face:

ik had de eerste keer echt pijn, geen bloed
de 2de keer ging het al lekkerder
3de keer ging goed maar was wel bloed.
het bloed niet lang ook nie tveel had er veder geen last van enzo

Nou, het deed erg zeer xd. Nu nog steeds na de 4e keer. Het is echt een rot gevoel ;p & ik snap niet wat er fijn aan moet zijn.

trouwens, het kan ook na je 10000ste keer seks bloeden.

Ik bloedde nogal, het deed ook echt verrekte veel pijn. Ik vond het vreselijk.
De eerste 5 keer kon je amper seks noemen.

na de hoeveelste keer werd het lekker ? want ik ben bang dat het nooit fijn gaat voelen hahah,

hmm eerste keer ging smooth, alles … niet echt heel bijzonder … kende mn eigen wensen nog niet echt, maar heb later wel eens een keer gehad dat het te ruw was gewoon allemaal … nou dan maar een keer niet :wink: nooit met tegenzin iets gedaan, dat is het geheim!

niks. ik had alleen seks.

De eerste 10 seconden deed het een beetje pijn, maar verder nergens last van gehad.

Na de 5e keer kon je het echt ‘seks’ noemen, dus inclusief bewegen en hij klaarkomen. Toen deed het nog wel pijn, maar het was óók lekker. Ik denk dat ik na de 10e keer geen pijn meer had. Maar er zat nooit meer dan 3 dagen tussen de keren.